خبرگزاری کار ایران

کمک 310 میلیون ریالی مردم قم به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

asdasd

علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیر نقدی شامل 30 تن اقلام شامل آب معدنی، برنج، روغن، البسه، پتو، انواع کنسرو و سایر موارد جمع‌آوری شده است.

ایلنا: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: مردم قم در راهپیمایی روز قدس، مبلغ 310 میلیون ریال به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی کمک کردند.

آقای خلیل‌الله سائلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم ضمن اعلام خبر فوق و با اشاره به برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان در سطح شهر قم اظهار داشت: همزمان با راهپیمایی روز قدس جمعیت هلال احمر با حضور 60 نفر نیروی داوطلب و با برپایی 30 پایگاه توانست مبلغ 310 میلیون ریال کمک‌های نقدی مردم استان را جمع‌آوری کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم اضافه کرد: علاوه بر کمک‌های نقدی، کمک‌های غیر نقدی شامل 30 تن اقلام شامل آب معدنی، برنج، روغن، البسه، پتو، انواع کنسرو و سایر موارد جمع‌آوری شده است.

آقای سائلی خاطرنشان کرد: از آنجایی که بازیکنان، کادر فنی و مسئولین باشگاه صبای قم در سال گذشته به عضویت افتخاری جمعیت هلال احمر استان درآمدند با روحیه و منش ورزشکاری خود به دستگیری از آسیب‌دیدگان زلزله شتافتند و مبلغ یک میلیارد ریال کمک نقدی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در راستای کمک به هموطنان زلزله‌زده آذربایجان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی هم‌استانی‌های عزیز هستیم و همچنین شماره حساب 99999 بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر برای دریافت وجوهات نقدی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز