خبرگزاری کار ایران

به همت انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان؛

ضیافت صمیمی کارآفرینان و انبوه سازان در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۰۳

در این مراسم مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از اعضای شورای شهر حضور داشتند.

ایلنا: به همت انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، مراسم افطاری تحت عنوان ضیافت صمیمی کارآفرینان و انبوه سازان در هتل پارسیا قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در این مراسم که شب گذشته یکشنبه 13 مردادماه در هتل پارسیا قم برگزار شد، علاوه بر مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان و جمع دیگری از انبوه سازان مسکن و ساختمان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از اعضای فعلی شورای شهر قم و شورای منتخب حضور داشتند.

در این مراسم پس از ضیافت افطاری، مراسم سخنرانی مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان برگزار شد.

پس از سخنرانی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در سخنان کوتاهی اظهار داشت: باید کارآفرینی در کشور تقویت شود و خوشبختانه بستر این کار در سال های اخیر با توجه ویژه به انبوه سازان، در قم فراهم شده است.

امیرآبادی گفت: اعضای شورای شهر سوم قم زمینه خوبی را برای تقویت بحث انبوه سازی مسکن و ساختمان و توجه به انبوه سازان و کارآفرینان انجام دادند و شورای منتخب قم نیز در این خصوص به صورت جدی عمل خواهد کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان مبنی بر اعلام آمادگی کارآفرینان و انبوه سازان برای ایجاد نهضت هتل سازی و حسینیه سازی در قم، گفت: این کارها، کارهای خوبی است که باعث ارتقاء سطح رفاهی و فرهنگی قم خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از برخی از کارآفرینان و انبوه سازان برتر مسکن و ساختمان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز