خبرگزاری کار ایران

شهردار قم عنوان کرد:

آمادگی شهرداری قم برای توسعه ورزش همگانی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۳

همه مسئولان و مدیران شهری و نیز اعضای شورای اسلامی شهر قم آمادگی دارند که در راستای توانمندسازی و سلامت جسمانی کارکنان و عموم اقشار همکاری لازم را داشته باشند.

ایلنا: شهردار قم گفت: شهرداری قم این آمادگی را دارد که در راستای توانمندسازی و سلامت جسمانی کارکنان و عموم اقشار همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، محمد دلبری در مراسم اختتامیه مسابقات آمادگی جسمانی شهرداری کلان‌شهرهای کشور که شب گذشته در سالن شهدای شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: همه مسئولان و مدیران شهری و نیز اعضای شورای اسلامی شهر قم آمادگی دارند که در راستای توانمندسازی و سلامت جسمانی کارکنان و عموم اقشار همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: معاونت اداری – مالی و مدیریت توسعه منابع انسانی و نیز اداره رفاه و سلامت کارکنان شهرداری قم تلاش فراوانی برای برگزاری این مسابقات داشته‌اند.

شهردار قم با اشاره به روایتی از حضرت محمد(ص) خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «پنج چیز را قبل از فرا رسیدن پنج چیز غنیمت بدانید؛ جوانی را پیش از رسیدن پیری، سلامتی را پیش از بیماری، بی‌نیازی را پیش از فقر و نداری، فراغت را پیش از گرفتاری و زندگی را پیش از مرگ».

وی ادامه داد: افتخار ما این است که مسلمان و پیرو پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) هستیم، سفارشات و تاکیدات آن بزرگواران در مورد فعالیت جسمانی و ورزش باید همواره آویزه گوش مسلمانان باشد.

دلبری تصریح کرد: عمل به دستورات ائمه اطهار(ع) در همه عرصه‌های زندگی از جمله روابط اجتماعی و زندگی در میان جوامع موجب بهروزی و ارتقای کیفیت زندگی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز