خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر» در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۶۳

جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر» با سخنرانی امیر مازیار و بهمن نامور مطلق سه شنبه ۱۸ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر» در خانه هنرمندان ایران برگزار می­‌شود.

به گزارش ایلنا؛ جلسه رونمایی و نقد و بررسی آثار مکتوب «مدرسه اسلامی هنر» با سخنرانی امیر مازیار و بهمن نامور مطلق سه شنبه ۱۸ شهریور در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

مدرسه اسلامی هنر سالیانی است توجه و رسالت خود را به بر ساخت بنیادهای نظری «هنر دینی» معطوف داشته و بنا بر سیاست‌گذاری کلان خود، نوآوری و نظریه‌پردازی در حوزه اندیشه دینی و هنر را در پیوند و تلازم تنگاتنگ با ترجمه و آشنایی با تجربیات نظری جهان اندیشه تعریف کرده است. حاصل این جهت‌گیری نظری را می‌توان در ترجمه مجموعه کتاب‌های نظری هنر و حوزه زیبایی شناسی فلسفی توسط این مؤسسه مشاهده کرد.

«مجموعه مقالات زیبایی شناسی هنر» به سرپرستی جان هاسپرز، «نظریه های معاصر هنر» به سرپرستی نوئل کرول، «هنر و ارزش» به قلم جرج دیکی و «چگونه اخبار تلویزیون را تماشا کنیم؟» به قلم نیل پُستمن واستیو پاورز، چهار عنوان کتابی است که در این جلسه مورد بحثو بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند سه شنبه ۱۸ شهریور از ساعت ۱۸ به تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی باغ هنر خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز