خبرگزاری کار ایران

اعلام فراخوان کتاب سال تصویرگران به پایان شهریور موکول شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۸۴

کتاب سال تصویرگران امسال متنوع‌تر از سال گذشته است و ۲ کتاب را در دو بخش روایی و غیرروایی دربرمی‌گیرد.

فراخوان انجمن تصویرگران قرار بود اول شهریورماه اعلام شود اما به دلیل راه‌اندازی سایتی برای ارسال آثار، اعلام این فراخوان به پایان شهریورماه موکول شد.

علی هاشمی شهرکی؛ مدیرعامل انجمن تصویرگران به خبرنگار ایلنا گفت: اعلام فراخوان کتاب سال انجمن تصویرگران به خاطر طولانی شدن زمان قرارداد با ناشران و چاپخانه‌ها و راه‌اندازی سایت، از اول شهریور به پایان شهریور موکول شده است.

وی ادامه داد: امسال برای راحتی کار همکاران و هنرمندان تصمیم داریم سایتی را راه‌اندازی کنیم تا دوستان برای ارسال آثار با مشکل مواجه نشوند.

هاشمی شهرکی افزود: امسال، کتاب سال شامل دو بخش می‌شود و به خاطر کیفیت و دسته‌بندی موضوعی آثار دو کتاب جداگانه برای این بخش‌ها درنظرگرفته شده است.

مدیرعامل انجمن تصویرگران گفت: این دو کتاب شامل بخش روایی و غیرروایی یا داستانی می‌شود. بخش روایی شامل تصویرسازی داستان و شعر می‌شود و بر جنبه‌ی روایی بودن آن تأکید دارد و بخش غیرروایی آن شامل بخش‌های متنوعی همچون تبلیغات، پوستر، گرافیک، محصولات فرهنگی، شخصیت‌ها می‌شود و حدود ۷ زیرمجموعه دارد.

وی درپایان افزود: این فراخوان انتهای شهریورماه سال جاری اعلام می‌شود و زمان ارسال آثار و جزییات نیز در آن بیان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز