خبرگزاری کار ایران

به دنبال اعتراض نوشت‌افزار فروشان صورت گرفت؛

فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه نوشت‌افزار

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۲۵

امسال اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران در پی اعتراض فروشندگان بجای برپایی نمایشگاه؛ به برگزاری فروش فوق‌العاده اقدام کرده است.

اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران، وزات صنعت‌ معدن و تجارت و اتحادیه‌ها به فروش فوق‌العاده‌ی نوشت‌افزار نظارت دارند.

عباس هدایتیان به خبرنگار ایلنا گفت: طرح فروش فوق‌العاده که تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد؛ در مقایسه برگزاری نمایشگاه رضایت بیشتری به همراه دارد، چون کالاها با قیمت و سود متعارف به فروش می‌روند.

وی ادامه داد: قیمت نوشت‌افزار نسبت به سال گذشته افزایش نداشته و بازار این بخش ثبات دارد. حتی در برخی اقلام شاهد کاهش قیمت هستیم و این کاهش قیمت به دلیل تقاضای پایین بوده که تاجران قیمت کالا را پایین آورده‌اند تا بتوانند آن را به راحتی عرضه کنند.

هدایتیان افزود: در قسمت مدادجات و پاک کن، ۵۰درصد تولید داخلی داریم اما باقی اقلام نزدیک به ۱۰درصد تولید داخلی هستند و ۹۰درصد اقلام از کشورهای ژاپن، تایوان، اندونزی و عمدتا چین وارد می‌شود.

وی درباره تغییر تصمیم امسال از نمایشگاه به فروش فوق‌العاده گفت: شغل ما در شهریور و مهرماه فروش بالایی دارد و باقی سال تقریباً فروش پایین و متوسط است. بسیاری از فروشندگان این صنف به برگزاری نمایشگاه معترض بودند چون نمایشگاه برای حضور آنها محدودیت داشت و در دوره‌ای که باید فروش فراوانی داشته باشند نمایشگاه برگزار می‌شود و فروش‌شان پایین می‌آید، پس امسال با پیشنهاد اتاق اصناف به این نتیجه رسیدیم که طرح فورش فوق‌العاده را داشته باشیم و شاید سال آینده نیز ادامه پیدا کند.

رییس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران گفت: اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران، وزات صنعت‌ معدن و تجارت و اتحادیه‌ها به این فروش فوق‌العاده نظارت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز