خبرگزاری کار ایران

فراخوان ثبت نام در همایش ادبیات کودک منتشر شد

کد خبر : ۲۱۰۳۴۸

همایش ادبیات کودک؛ ۳۰ مهر و اول آبان‌ در حسینیه ارشاد با ارائه ۵۰ مقاله در قالب هشت نشست تخصصی برگزار می‌شود.

دبیرخانه همایش «ادبیات؛ کودک دیروز، کودک امروز» اعلام کرد: پس از استقبال پژوهشگران ادبیات کودک از این همایش و انجام مراحل داوری و انتخاب مقالات، اکنون علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش ثبت‌ نام کنند.

به گزارش ایلنا؛ این همایش در دو روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه و پنج‌شنبه اول آبان‌ماه در تالار کتابخانه حسینیه ارشاد(تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان) و با ارائه حدود ۵۰ مقاله در قالب هشت نشست تخصصی برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، دو میزگرد نیز با موضوعات تصویرگری و مسأله مخاطب و پدیدآورندگان و مسأله مخاطب در پایان هر روز از برگزاری همایش برپا خواهد بود.

نمایشگاه عکس «کودک ایرانی در گذر تاریخ(دوره‌های قاجار و پهلوی)» نیز که با همکاری مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران تدارک دیده شده در کنار همایش برپاست و در آن عکس‌های منحصر به فردی از آرشیو این مؤسسه که تاکنون در معرض دید عموم نبوده، برای نخستین‌بار به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر این، در هر روز از برگزاری همایش، دو کارگاه هم‌زمان نیز با موضوعات مربوط به ادبیات کودک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند به صورت جداگانه در آن‌ها ثبت‌نام کنند.

مشخصات و زمان برگزاری کارگاه‌ها از این قرار است:

کارگاه شماره ۱: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳،۱۶: ۳۰-۱۹:۳۰، نوشتن برای صفحه‌های نمایشگر(تبدیل داستان به اپلیکیشن)، مدرس: حسین شیخ‌الاسلامی، مخاطبان: نویسندگان کودک و نوجوانی که به خلق اپلیکیشن علاقه‌مندند، ظرفیت: ۱۲ نفر

کارگاه شماره ۲: چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳،۱۶: ۳۰-۱۹:۳۰، روش‌های خلاق در ترویج خواندن، مدرس: مسعود ناصری، مخاطبان: معلمان، مربیان، والدین، کتابداران، ظرفیت: ۳۰ نفر

کارگاه شماره ۳: پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳،۱۷: ۰۰-۱۹:۳۰، نوشتن با / برای کودکان، مدرس: نوید سیدعلی‌اکبر، مخاطبان: مدرسان نویسندگی خلاق، نویسندگان خلاق، نویسندگان، معلمان(انشا)، مربیان، ظرفیت: ۳۰ نفر

کارگاه شماره ۴: پنج‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۳،۱۷: ۰۰-۱۹:۳۰، برآمدن فانتزی به عنوان یک نوع ادبی جهانی برای کودکان و نوجوانان، مدرس: پروفسور هانس - هاینو ایورس، استاد دانشگاه گوته در آلمان(این کارگاه به زبان آلمانی همراه با ترجمه فارسی ارائه خواهد شد.)، مخاطبان: پژوهشگران و علاقه‌مندان به نوع ادبی فانتزی، ظرفیت: ۳۰ نفر.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش لازم است حتماً پیش از همایش و بر طبق دستورالعمل زیر ثبت‌ نام کنند، چرا که شرکت در همایش مخصوص کسانی است که از پیش ثبت‌ نام و هزینه آن را پرداخت کرده‌اند. هزینه شرکت در کارگاه‌ها ۵۰ و ۳۰ هزار تومان است.

بنا بر اعلام، برای ثبت‌نام در این همایش لازم است مبلغ مورد نظر به حساب شورای کتاب کودک به شماره ۸۱۱۴۱۶۰۷ نزد بانک پارسیان حداکثر تا تاریخ پایان روز چهارشنبه بیست و سوم مهرماه واریز شود و علاقه‌مندان پس از واریز مبلغ، شماره ارجاع فیش واریزی و چهار شماره آخر کارت پرداخت‌کننده(در صورت پرداخت از عابربانک) را همراه با میزان مبلغ واریزشده و بخش‌هایی از همایش که مایل به شرکت در آن هستند به علاوه نام و نام خانوادگی کامل خود به ای‌میل cbcseminar @ gmail. com ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز