خبرگزاری کار ایران

مدیر مسئول نشر ثالث:

شرکت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت خروجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۵۷

ثالثاز ناشران پرکاری است که امسال در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حضور ندارد و مدیر مسئول آن معتقد است شرکت در این نمایشگاه آن‌هم با شیوه‌ی همیشگی‌اش بی‌نتیجه است.

مدیر نشر ثالثمعتقد است شیوه‌ی حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی باید تغییر کند و باید از خرد جمعی تمام ناشران در این راه بهره بگیرند.

محمدعلی جعفریه(مدیرمسئول نشر ثالث) به خبرنگار ایلنا گفت: شیوه‌ی شرکت در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را قبول نداریم و به همین دلیل امسال کتابی برای نمایش در نمایشگاه معرفی و ارسال نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: اتحادیه ناشران و کتابفروشان باید غرفة مستقل داشته باشند به گونه‌ای که تحت عنوان غرفه‌ی وزارت ارشاد شرکت نکنند.

جعفریه افزود: نشر ثالثسال‌ها به‌صورت غرفه‌دار و شرکت‌کننده در این نمایشگاه شرکت کرده اما امسال تصمیم به شرکت در آن را ندارد.

مدیرمسئول نشر ثالثبیان کرد: تا به حال درباره‌ی شرکت در این نمایشگاه تصمیم منسجم گرفته نشده است. به نظر من باید از همه‌ی ناشران دعوت شود تا درباره‌ی نوع حضور بحثکنند و به جمع‌بندی برسند که چه کاری می‌توان برای حضور بهتر در عرصه‌ی جهانی انجام داد.

وی افزود: متأسفانه کار سیستماتیک در این باره نشده است و این حضور فقط هر سال تکرار می‌شود.

جعفریه درباره‌ی استقبال از غرفه‌های کتاب ایران در نمایشگاه فرانکفورت گفت: بازدیدکننده نسبت به سایر غرفه‌ها بسیار کمتر است و مذاکراتی که در کشورهای دیگر دیده می‌شود؛ درباره‌ی غرفه‌ی ایران اتفاق نمی‌افتد.

وی ادامه داد: چون عضو قانون کپی‌رایت نیستیم کار خاصی هم نمی‌توانیم در این عرصه انجام دهیم.

جعفریه اظهار کرد: دلیل نمی‌شود که بگوییم چون ما در این نمایشگاه شرکت نمی‌کنیم، این نمایشگاه خوب نیست و کلا شرکت در آن بی‌فایده است. اما در مقایسه با هزینه‌هایی که در این مورد می‌شود؛ خروجی آن جوابگوی هزینه‌ها نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز