خبرگزاری کار ایران

بررسی اندیشه آیت‌الله سیدعبدالحسین‌ لاری در پژوهشگاه هنر و اندیشه

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۱۱

هم‌‌اندیشی علمی میراثفکری و معنوی آیت‌الله مرحوم سیدعبدالحسین‌ لاری؛ روز ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی علمی «میراثفکری و معنوی آیت‌الله مرحوم سیدعبدالحسین لاری» به همت گروه تاریخ و تمدن پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، روز چهارشنبه ۱۶مهرماه ۱۳۹۳ برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این هم‌اندیشی؛ علی محمد بشارتی، علاءالدین بروجردی، مصطفی محقق داماد، سجاد چیت‌فروش، سجاد هجری و وحید کارگر جهرمی به ارائه بحثو نقد موضوع می‌پردازند.

حسین احمدی دبیر علمی این هم‌اندیشی گفت: این همایش به بهانه رحلت سیده مجاهد زهرا آیت‌اللهی آخرین بازمانده آیت‌الله العظمی سید عبدالحسین لاری برگزار می‌شود.

وی در مورد ضرورت برگزاری این هم‌اندیشی گفت: ضرورت بازخوانی اندیشه سیاسی علمای شیعه معاصر با تأکید ویژه بر باورهای فقهی مجاهد نستوه آیت‌الله العظمی سیدعبدالحسین لاری برای نسل جوانی که در هنگامه تهاجم افکار سلفی‌گری و غالی‌اندیشانه به سر می‌برند، بسیار مهم است.

هم‌اندیشی علمی «میراثفکری و معنوی آیت‌الله مرحوم سیدعبدالحسین لاری» روز چهارشنبه ۱۶مهرماه؛ از ساعت ۱۵ تا ۱۷در تالار علامه جعفری(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی واقع در تهران، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان پژوهشگاه(دوم)، شماره ۲ برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز