خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه کتاب کرمان افتتاح می‌شود

کد خبر : ۲۱۳۶۹۱

دویست و شصت و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی درکرمان با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می‌شود.

دویست و شصت و هفتمین نمایشگاه کتاب استانی و سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان ۲۴ مهرماه با حضور سیدعباس صالحی(معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) درکرمان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمان با حضور۶۰۰ ناشر ازسراسر کشور و ارائه ۴۸ هزار وسیصد عنوان کتاب در۳۰۰ غرفه درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمان واقع در میدان عاشورا برگزار می‌شود. برای این نمایشگاه مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظرگرفته شده است که ازطریق بانک صادرات مستقر درنمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه برنامه‌های جنبی از قبیل نشست‌های تخصصی داستان نویسی کودک با حضورهوشنگ مرادی کرمانی، نشست تخصصی ادبیات فارسی در گذر زمان با حضور پروفسورجلال الدین کزازی، نقش کتاب درادبیات نمایشی، نشست‌های تخصصی در رابطه با موضوع آسیب‌های حوزه کتاب و کتاب خوانی، رونمایی از تازه‌های نشراستان، نقد وبررسی کتاب کودک، سرگرمی‌های کودکان و نوجوانان و مسابقه کتاب و کودک با حضورعموقلقلی اجرا می‌شود.

نمایشگاه‌های کتاب استانی با همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درمراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز