خبرگزاری کار ایران

ویراست هشتم «نورولوژی بالینی امینف» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۰۳

نورولوژی بالینی امینف؛ زمینه‌ی مناسبی برای آشنایی با بیماری‌های شایع مغز و اعصاب را فراهم کند لذا به‌ویژه برای دانشجویان پزشکی بسیار قابل استفاده است.

ویراست هشتم «نورولوژی بالینی امینف» توسط نشر تیمورزاده منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ راجر پی. سیمون، دیوید آ. گرین‌برگ و میشل جی. امینف مولفین این کتاب، صادق کلانتر و زینب طاهری مترجمان این کتاب هستند. محمدحسین حریرچیان نیز مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته است.

نورولوژی بالینی ۱۳ فصل با عناوین: شرح حال و معاینه‌ی نورولوژیک، بررسی‌های آزمایشگاهی، اغما، وضعیت‌های کنفوزیومی، زوال عقلی و اختلالات فراموشی، سردرد و درد صورتی، اختلالات نوروافتالمیک، اختلال تعادل، نقیصه‌های حرکتی، اختلالات حس پیکری، اختلالات حرکتی، تشنج و سنکوپ و سکته‌ی مغزی است.

«نورولوژی بالینی امینف» با نظمی منطقی، بیماری‌های شایع مغز و اعصاب را با رویکرد برخورد با سندرم‌های بالینی اصلی مورد بحثقرار داده است. جامعیت نسبی این کتاب آن را از کتب مشابه متمایز می‌کند و می‌تواند زمینه‌ی مناسبی برای آشنایی با بیماری‌های شایع مغز و اعصاب را فراهم کند و لذا به‌ویژه برای دانشجویان پزشکی بسیار قابل استفاده است.

این کتاب ۴۲۷ صفحه دارد و با قیمت ۲۹۵۰۰ تومان در۱۰۰۰ نسخه به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز