خبرگزاری کار ایران

کتاب‌های نشر تیمورزاده برای کودکان

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۵۳۲

بیا بیا نزدیک‌تر، اولین کتاب من فیل کوچولو، طراحی و نقاشی با دست‌ها و من بچه شیعه هستم توسط نشر تیمورزاده برای کودکان منتشر شد.

نشر تیمورزاده برای کودکان چند کتاب منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «بیا بیانزدیک‌تر!!!» و «اولین کتاب من فیل کوچولو» نوشته‌ی امیرحسین یزدانیان‌پور و ف. حاجی تقی‌ طهرانی توسط نشر تیمورزاده منتشر شد.

این دو کتاب با استفاده از تصاویر جذاب و شعرهای معماگونه برای تقویت حافظه‌ی دیداری و شنیداری کودکان منتشر شده است و توصیه می‌کند که: کودکان را در برابر معماهای تصویری قرار دهید تا از این رهگذر ذهن آنان پرورش یابد.

«طراحی و نقاشی با دست‌ها» نوشته‌ی امیرحسین یزدانیان‌پور و ف. حاجی تقی تهرانی به بازار کتاب عرضه شد.

نویسنده‌ی این کتاب در مقدمه نوشته‌است: یک برگه‌ی سفید روبه‌رویم گذاشتم و منتظر موضوع جدیدی برای کشیدن بودم. تا اینکه چیزی به ذهن رسید. در دستانم موجوداتی داشتند جان می‌گرفتند. دقیق‌تر که نگاه کردم، دیدم اگر چهار انگشتم را ببندم و انگشت شستم را باز نگه دارم دستم شبیه گوزنی می‌شود که دهانش از تعجب باز مانده است. حالا تو به دست‌هایت نگاه کن. در آن‌ها چه می‌بینی؟ آن‌ها را در دفترت نقاشی کن. شکل‌هایی که همه از دست‌های تو ساخته‌ شده‌اند.

«من بچه شیعه هستم» سروده‌ی محمدهادی صدرالحفاظی در نشر تیمورزاده به چاپ ۲۱ام رسید.

این کتاب درجهت معرفی چهارده معصوم(ع) به زبانی کودکانه و مطابق با معیارهای اصیل شیعه تنظیم شده است. در گوشه و کنار این اثر نشانه‌هایی از معارف حقه‌ی اهل بیت جلوه‌ گری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز