خبرگزاری کار ایران

جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای داستان برج میلاد

کد خبر : ۲۱۵۰۸۱

قرار است مدیریت بلند‌ترین برج کشور و ششمین برج بلند مخابراتی دنیا به اثر برگزیده جایزه داستان تهران مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیم می‌کند.

برج میلاد تهران با هدف تبیین جایگاه این برج و با همکاری ماهنامه همشهری داستان، یکی از جوایز جنبی مسابقه داستان تهران را به نفر برگزیده اهدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، قرار است مدیریت بلند‌ترین برج کشور و ششمین برج بلند مخابراتی دنیا به اثر برگزیده جایزه داستان تهران مبلغ ۱۰ میلیون ریال تقدیم می‌کند.

اینجایزه به منظور تبیین جایگاه برج میلاد به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران از سوی برج میلاد تعیین شده و به اثری اهدا می‌شود که با تمرکز بر این نماد مهم شهر تهران نوشته شده باشد.

برج میلاد ششمین برج بلند مخابراتی جهان و بلند‌ترین برج مخابراتی خاورمیانه، با ارتفاع ۴۳۵ متر از سال ۱۳۸۶ تاکنون به یکی از نمادهای تهران تبدیل شده است که از جای‌جای پایتخت ایران دیده می‌شود. نمادهای شهری و اماکن منحصربه فرد شهر تهران از محورهای محتوایی جایزه داستان تهران هستند.

ماهنامه همشهری داستان با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران نخستین مسابقه داستان تهران را برگزار می‌کند. هدف از برگزاری اینجایزه، ایجاد زمینه‌ای است برای ثبت تصاویر داستانی از پایتخت ایران و تلاشی در جهت خلق داستان‌های شهری با محوریت شهر تهران اعلام شده است.

در داستان‌های ارسالی به این جشنواره باید شهر تهران نقشی محوری داشته باشد و ویژگی‌های جغرافیایی و اقلیمی، تاریخچه و اماکن تاریخی، رویدادهای فرهنگی - هنری، ورزشی، نمادهای شهری و اماکن منحصر ‌به ‌فرد، سیستم حمل و نقل، چهره‌ معماری شهر وی یا سبک زندگی شهروندان تهرانی دیده شود.

آثار ارسالی باید حداکثر ۶۰۰۰ کلمه بوده و قبلا در هیچ کتاب، مجله و رسانه مکتوبی منتشر نشده باشند. همچنین هر فرد می‌تواند با حداکثر دو اثر در جایزه داستان تهران شرکت کند. هر شرکت کننده باید آثار خود را در قالب فایل word و حداکثر تا پایان مهرماه به نشانی dastanetehran @ dastanmag. com ارسال کنند.

این جایزه در آذرماه سال جاری برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد و نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب هفت، پنج و سه میلیون تومان هدیه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین نفرات تقدیر شده نیز جایزه‌ای یک میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز