خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا:

هیچ انبار کاغذی آتش نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۸۹

آتش‌سوزی که گفته می‌شود دیروز(۲۹مهرماه) در یک انبار کاغذ و تریکو در خیابان ظهیرالاسلام تهران رخ داده بود و با تلاش آتشنشانان ایستگاه‌های ۱،۲، ۴۶ و گروه امداد و نجات بدون هیچ خسارت جانی مهار شد؛ ارتباطی با انبار کاغد و اتحادیه کاغد و مقوا ندارد.

به گفته حسین میرباقری(رئیس اتحادیه کاغذ و مقوا) آتش‌سوزی که دیروز رخ داده است هیچ ارتباطی به انبارهای کاغذ و مقوای آن منطقه نداشته است و این حریق تنها در محلی نزدیک به انبارهای ما و در بورس تریکو و کش بافت بوده است.

او در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هیچگونه آسیب اعم از جدی و غیرجدی به انبارهای کاغد ظهیرالاسلام نرسیده است و در ثانی تمام کالاها و کاغذهایی که در انبازهای ظهیراسلام نگهداری می‌شوند هم بیمه هستند و هم جزو خرده انبارهای کاغذ تعاونی به حساب می‌آیند و نگرانی از بایت از دست رفتن کاغد و مقوا نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: در تمام انبارهای تحت پوشش تعاونی کاغذ و مقوا نکات ایمنی از قبیل وجود کپسول‌های آتش‌نشانی و… رعایت می‌شود و تمام اعضا علاوه بر بیمه کردن انبارها ملزم به تهیه چنین امکانات امنیتی برای انبارهای زیر نظرشان هستند.

نیک دل(مدیر اجرایی اتحادیه کاغذ و مقوا) هم در همین رابطه گفت: این حادثه که خوشبختانه حادثه گسترده و مهمی نبوده است و ما نمی‌دانیم چرا و چگونه رسانه‌ای شد و نام انبار کاغذ هم به عنوان محل حریق معرفی گردید.

نیک دل با اشاره به حواثمشابه و عدم حساسیت رسانه‌ها گفت: چند وقت پیش یک انبار دخانیات در تهران به صورت گسترده‌ای دچار حریق شد و شدت آن آتش‌سوزی به قدری بود که اهالی محل برای کمک به خاموش کردن آن دست به کار شدند اما کمترین بازتاب را در رسانه‌ها داشت. در هرصورت حادثه دیروز خوشبختانه نه حادثه جدی بوده و نه اصلا خسارتی به انبارهای کاغذ منطقه وارد کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز