خبرگزاری کار ایران

رمان «هیچ وقت» لیلا قاسمی نقد می‌شود

کد خبر : ۲۱۷۷۱۵

کتاب «هیچ وقت» اولین کتاب چاپ‌شده قاسمی است که در سال ۹۲ در ۱۳۲ صفحه از سوی نشر زاوش منتشر شده است.

نشست نقد و بررسی رمان «هیچ وقت» نوشته لیلا قاسمی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا: این نشست ادبی از سری نشست‌های نقد چهارشنبه پنج‌شنبه ۸ آبان از ساعت ۱۵ در کتابسرای چیستا با حضور نویسنده اثر و نویسندگان و منتقدانی چون سیروس نفیسی، مجتبی گلستانی، هادی نودهی، مسعود پهلوان‌بخش، مجید واحدی، ابراهیم دمشناس، ابراهیم مهدیزاده، پریا نفیسی و… برگزار می‌شود.

کتاب «هیچ وقت» اولین کتاب چاپ‌شده قاسمی است که در سال ۹۲ در ۱۳۲ صفحه از سوی نشر زاوش منتشر شده است. این کتاب با دستمایه قرار دادن زندگی و خاطرات زنی در تهران معاصر، نقبی به دوران جنگ و تأثیرات آن بر زندگی وی می‌زند.

لیلا قاسمی متولد ۱۳۵۳ در تهران است. سال ۷۲ وارد دانشکده تئاتر می‌شود که آن را رها می‌کند و بعد از آن گرافیک می‌خواند. از سال ۸۰ داستان‌نویسی را به طور جدی شروع می‌کند. داستان «موج» او برگزیده جایزه اول جشنواره داستان شهر کتاب در سال ۸۶ می‌شود. این داستان همچنین جایزه قلم طلایی عباس معروفی را می‌گیرد. قاسمی از سال ۸۸ در کارگاه رمان شهر کتاب شرکت می‌کند، که حاصلش رمان «هیچ وقت» است.

کتابسرای چیستا در: در کرج، عظیمیه، بلوار کاج، نبش پامچال واقع و حضور در نشست برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز