خبرگزاری کار ایران

ارسباران، میزبان شاعران آیینی در شب شعر عاشورایی " جامه دران "

کد خبر : ۲۱۹۳۷۲

شاعران آیینی در ارسباران به شعرخوانی در مدح سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یارانشان می‌پردازند.

همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، شب شعر عاشورایی با عنوان " جامه دران " با حضور حسین اسرافیلی، سعید بیابانکی، عباس براتی پور، محمود اکرامی فر، پرویز بیگی حبیب آبادی وسایر شاعران آیینی ۱۲ و ۱۳ آبان(۹و ۱۰ محرم) از ساعت ۱۹ در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست ادبی، شاعران آیینی به شعر خوانی در مدح سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یارانشان می‌پردازند.

در شب اول این نشست(تاسوعا) حسین اسرافیلی، سعید بیابانکی، محمد سعید میرزایی، قاسم صرافان، محمود حبیبی کسبی و امیر کیاشمشکی و در شب دوم(عاشورا) عباس براتی پور، محمود اکرامی فر، پرویز بیگی حبیب آبادی، غلامرضا طریقی و علیرضا بدیع به شعر خوانی می‌پردازند.

اجرای مجلس تعزیه تا ۱۰محرم هر شب ساعت ۲۰ با هنرمندی گروه " راویان عشق " در تالار هنر از دیگر برنامه‌های این فرهنگسراست.

علاقمندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه(arasbaran. farhangsara. ir) یا با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز