خبرگزاری کار ایران

هم‌اندیشی ناشران ترک و ایران در استانبول

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۰۸۶

همزمان با برپایی سی سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول؛ نشست هم‌اندیشی با ناشران ترک علاقمند به نشر آثار ایران برگزار می‌شود.

همزمان با برپایی سی سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول که از تاریخ هشت تا یازده نوامبر ۲۰۱۴ برابر با هفده تا بیست آبان ماه سال جاری برپا می‌شود، نشست هم اندیشی ناشران ترک علاقمند به نشر کتاب‌های ایران هستند برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست مدیران نشرهای معتبر ترک ازجمله مورپا، اورنسل، سای، دماوند و آجار، همچنین کلئوم چنگیز نویسنده و شاعر ترک به همراه گروهی از مترجمان فارسی به ترکی، کاووس حسن­لی، استاد دانشگاه شیراز، نیلوفر اکبری، مترجم و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران، حسین بکائی، نویسنده، مترجم و دبیر کمیته فرهنگی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ایران و رجبعلی سالاریان نماینده موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران حضور خواهند داشت و درباره تجربه‌های پیشین و راه کارهای تسهیل ارتباط‌های فرهنگی و تجارت کتاب بین دو کشور و مشکلات و موانع موجود بحثو گفت‌و‌گو خواهند نمود.

این نشست روزدوشنبه ۱۰نوامبر(۱۹ آبان) از ساعت ۱۳ تا ۱۵:۳۰ در محل غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزار می‌شود.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول همه ساله در ماه نوامبر برپا شده و کشورهای منطقه و اروپایی در سالن بین‌المللی آثار کشور خود را به نمایش می‌گذارند. موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان دراین نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز