خبرگزاری کار ایران

«طراحی و نقاشی با دست‌ها»، «بیا بیا نزدیکتر» و «فیل کوچولو» منتشر شدند

کد خبر : ۲۲۰۶۵۴

«طراحی و نقاشی با دست‌ها»، «بیا بیا نزدیکتر» و «فیل کوچولو» که برای گروه سنی الف و ب هستند؛ به بازآفرینی و تصویرگری امیرحسین یزدانیان پور، ف. حاجی تقی تهرانی توسط نشر تیمورزاده منتشر شده‌اند.

کتاب «طراحی و نقاشی با دست‌ها» با شمارگان ۳۰۰۰نسخه در ۲۴صفحه است و شامل طرح‌هایی است که توسط دست انسان روی کاغذ کشیده می‌شوند. این کتاب به کودکان آموزش می‌دهد چطور با استفاده از دست و انگشتان خود طرح‌های جالبی از حیوانات روی کاغذ بکشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ تصویرگر کتاب در ابتدا می‌گوید: یک روز که به دست‌هایم نگاه می‌کردم دیدم که اگر چهار انگشتم را ببندم و انگشت شصتم را بازنگه دارم دستم شبیه گوزنی می‌شود که از تعجب دهانش بازمانده! حالا تو به دست‌هایت نگاه کن. در آنها چه می‌بینی؟ آنها را در دفترت نقاشی کن. شکل‌های جالبی به دست می‌آید که همه از دست‌های تو ساخته شده‌اند.

«بیا بیا نزدیکتر» کتابی است در شمارگان ۳۰۰۰نسخه در ۲۴صفحه که قصد دارد با استفاده از تصاویر جذاب و شعرهای معماگونه، کودکان را دربرابر معماهای تصویری قرار دهد تا از این رهگذر ذهن آنان پرورش یابد.

در ابتدای کتاب می‌خوانیم: بسیاری از صاحبنظران بر این عقیده‌اند که حل مسئله در رشد تفکر واگرا و پرورش خلاقیت نقش بسزایی دارد. اگر ذهن کودک با سوالاتی از یکنواختی خارج شود، به خلاقیت و نوآوری روی می‌آورد.

«فیل کوچولو» عنوان کتابی است از مجموعه اولین کتاب من. این کتاب در شمارگان ۳۰۰۰نسخه در ۳۳ صفحه منتشر شده که برای تقویت حافظه دیداری کودکان مناسب است. این کتاب دارای تصاویر زیادی است که باید به کودک نشان داده شود تا آنها را معرفی کند. در این کتاب از آسمان و ستارگان، حیوانات، شهرها و ساختمان‌ها، خوراکی‌ها، حیوانات و… تصاویری وجود دارد که باعثآشنایی کودک با آنها می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز