خبرگزاری کار ایران

«بابا جون مهدی» و «من بچه شیعه هستم» منتشر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۶۵۸

«بابا جون مهدی» کتاب شعر و رنگ آمیزی است برای آشنایی کودک با امام زمان(عج) / «من بچه شیعه هستم» شامل معرفی چهارده معصوم(ع) به زبانی کودکانه و مطابق با معیارهای اصیل شیعه همراه با تصاویری برای رنگ‌آمیزی است.

«باباجون مهدی» عنوان کتاب شعر و رنگ آمیزی کودک است که با اشعار و تصاویر برای شناخت امام زمان(عج) برای کودکان منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شاعر این کتاب مهدی صدرالحفاظی و تصویر حامد غفاریان است. این کتاب در شمارگان ۵۰۰نسخه در چهل صفحه توسط نشر تیمورزداه منتشر شده است.

«من بچه شیعه هستم» عنوان کتابی است برای معرفی چهارده معصوم(ع) به زبانی کودکانه و مطابق با معیارهای اصیل شیعه و همچنین دارای تصاویری است که کودک آنها را رنگ‌آمیزی کند.

این کتاب در چاپ بیست و یکم و با فروش بیش از ۱۴۶۰۰۰نسخه با اشعاری از سیدمحمد هادی صدرالحافظی و تصویرگری محمدرضا هادوی توسط نشر تیمورزاده منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: در سرودن شعر تلاش شده تا مطالب به زبان کودکانه و ساده ترین شکل ممکن بیان شود. در تصویر سازی نیز مفاهیم گنجانده شده در اشعار یا صفات مشهور هرکدام از معصومین، با استفاده از موضوعات کودکانه طراحی شده و رنگ‌آمیزی مناسب این سنین بر جلوه کتاب افزوده است. صفحات دوم به گونه‌ای درنظر گرفته شده که کودک با رنگ‌آمیزی آنها، دقت بیشتر و فهمم عمیق‌تری به مفاهیم مطرح شده پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز