خبرگزاری کار ایران

برترین های هفته کتاب جهاد کشاورزی معرفی شدند

کد خبر : ۲۲۴۳۹۶

اسامی نویسندگان، کتابداران و نشریات برتر حوزه کشاورزی در بیست ودومین هفته کتاب جمهوری اسلامی اعلام شد.

صبح دوشنبه، ۲۶ آبان - مراسم کتاب هفته با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاون امورفرهنگی وزیر ارشاد و نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در سالن فجر سازمان تحقیقات کشاورزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید مهمدی حسینی مزینانی، بهاره ترک زبان و جهانگیر عرب به طور مشترک جایزه مولف برتر را برای تالیف کتاب اطلس زیتون ایران دریافت کردند. همچنین به ترتیب غلامحسین طهماسبی و محمدعلی نجاتیان رتبه های چهارم و پنج را برای تالیف کتاب های پرورش ملکه زنبور عسل و راهنمای جامع تولید و فرآوری انگور به دست آوردند.

همچنین کتابداران برتر به ترتیب احمد یوسفی از موسسه تحقیقا واکسن و سرم سازی رازی، ندا قدس از موسسه تحقیقات دامی کشور، نیر خالدی از مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، حسن حلاج از مرکز اطلاعات و مدارک علمی کشاورزی، منوچهر دانای مسجدبری از مرکز اطلاعات و مدارک علمی کشاورزی و ربابه فرهادی از مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان فارس هستند.

بر اساس این گزارش این دوره از جایزه هفته کتاب جهاد کشاورزی چهار نشریه برتر را در این حوزه شناسایی کرده است که به ترتیب مجله علمی پژوهشی آرشیو رازی، دو فصلنامه علمی پژوهخشی آفات و بیماری های گیاهی، دو فصلنامه علمی پژوهشی رستنی ها و فصلنامه علمی پژوهشی چوب و کاغذ ایران در رتبه های نخست تا چهارم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز