خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته کتاب:

۱۱۰ هزار کتاب کودک به کتابخانه‌های روستایی اهدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۰۰

مرحله نهایی این اقدام ارزشمند فرهنگی به وسیله معاونت توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به بار خواهد نشست

بیش از ۱۱۰ هزار جلد کتاب کودک و نوجوان انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برای اهدا به کتابخانه‌های روستایی کشور آماده شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد تیمورزاده دبیر ستاد هفته کتاب انجمن فرهنگی اعلام کرد در این طرح ۲۵ ناشر عضو انجمن فرهنگی و ۲ ناشر کودک غیر عضو مجموعاً بیش از ۱۱۰ هزار عنوان کتاب به بهای بیش از ۴میلیارد ریال را به کتابخانه‌های روستایی اهدا می‌کنند.

مرحله نهایی این اقدام ارزشمند فرهنگی به وسیله معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به بار خواهد نشست.

۷۵ عضو فعال انجمن فرهنگی با پیشینه بیست و سه سال فعالیت گروهی و مجموع بیش از ۱۵ قرن فعالیت حرفه‏ای نشر و با احساس مسئوولیت نسبت به اهداف فرهنگی جمهوری اسلامی با پیام «با کودکان و کتاب مهربان باشیم» فعالیت خود را در هفته کتاب آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که در این حرکت زیبا بیشترین مشارکت را داشتند به شرح ذیل هستند:

انتشارات مبتکران با اهدای ۳۱۵۰۰ جلد، پیدایش: ۲۸۳۰۰ جلد، قدیانی: ۱۰۴۰۰ جلد، محراب قلم: ۹۱۰۰ جلد، تیمورزاده: ۷۷۰۰ جلد، هنر آبی: ۵۲۵۰ جلد، انتشارات گاج: ۷۰۰۰ جلد افق ۳۲۰۰ جلد.

قرار است کتاب‌های اهدایی از سوی انجمن فرهنگی در هفته کتاب به معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تحویل داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز