خبرگزاری کار ایران

«قلبی بزرگتر از جهان» در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۶۷

«قلبی بزرگتر از جهان» تاکنون به ۹ زبان ترجمه شده. بعداز چاپ فارسی آن، زبان‌های دیگر هم وارد بازار می‌شود. این کتاب اولین اثر موسیقیایی نظرآهاری است.

«قلبی بزرگتر از جهان» نوشته عرفان نظرآهاری که در سال ۲۰۱۰ برنده جایزه صلح کشور کره جنوبی شده؛ توسط انتشارات نور و نار، تا دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود.

او در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به اینکه این اولین کتاب موسیقیایی من است؛ بیان کرد: بالغ بر ۳۲ دقیقه موسیقی برای این کتاب ساخته شده است. راوی داستان هم خودم هستم. این کتاب در ۵۲ صفحه با تصویرگری مهکامه شعبانی، در قطع وزیری کوتاه تا دو هفته دیگر منتشر می‌شود.

به گفته این نویسنده؛ «قلبی بزرگتر از جهان» تاکنون به ۹ زبان ترجمه شده که بعد از چاپ فارسی آن، زبان‌های دیگر هم وارد بازار خواهند شد. ازجمله زبان سوئدی در کشور سوئد در بهمن ماه و بعد از آن زبان آلمانی است. رونمایی این کتاب در باغ موزه قصر برگزار می‌شود. این کتاب مورد حمایت معنوی سازمان یونسکو در ایران قرار دارد.

این نویسنده با اشاره به کتاب دیگری به نام «وای اگر پرنده‌ای را بیازاریم» که تا حدود دو هفته دیگر توسط نشر نور و نار منتشر می‌شود؛ گفت: این کتاب هم به زبان فارسی و هم زبان فرانسه در ۱۵۲صفحه با ترجمه «ناهید جلیلی» منتشر می‌شود.

وی افزود: این کتاب که تا دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود؛ با رویکرد به ستایش طبیعت و محیط زیست نگاشته شده. مخاطب این کتاب بیشتر علاقه‌مندان فرهنگ ایرانی در خارج از ایران و دانشجویان زبان فرانسه هستند.

به گفته نظرآهاری، رونمایی از این کتاب در دانشگاه «الزهرا» با حضور استادان و دانشجویان زبان فرانسه، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز