خبرگزاری کار ایران

معیارهای داوری آثار جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۶۶

معیار‌های داوری براساس فرم‌های ارسالی تدوین شده و مورادی مثل وضعیت فضاهای فرهنگی، هنری و تولیدات این عرصه‌ها در داوری‌ها لحاظ خواهد شد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب از تعیین و تصویب معیار‌های داوری این رقابت فرهنگی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرضیه مرآت‌‌نیا در همین رابطه، گفت: اولین جلسه هیات داوران جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب با حضور سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد برگزار شد. در این نشست در باره ملاک ها و معیار‌های داوری آثار ارسالی به جشنواره روستا‌های دوستدار کتاب بحثو تبادل نظر و در نهایت مولفه‌‌های داوری این رقابت فرهنگی تدوین شد.

به گفته‌ وی؛ معیار‌های داوری براساس فرم های ارسالی تدوین شده است. به این ترتیب علاوه بر وضعیت فضاهای فرهنگی، هنری و تولیدات این عرصه‌ها، نحوه تقویت هویت فرهنگی روستا، گستره اجرای برنامه، ‌ تنوع، کیفیت و نوآوری، شکل و ساختار برنامه، چگونگی جلب مشارکت مردم و نهادها، قابلیت و ضمانت اجرا و تقویم اجرایی در داوری‌ها لحاظ خواهد شد.

هیات داوران جشنواره را عبدالمهدی مستکین، حسین ایمانی جاجرمی، نعمت‌الله فاضلی، علی‌اصغر سیدآبادی، رضا برزگر، اسماعیل زیارتی نصر‌آبادی و سیدابوالفضل هاشمی تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز