خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۴۲

علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی محمد جوهرچی را به عنوان مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد منصوب کرد.

طی حکمی ازسوی علیرضا مختارپور، محمد جوهرچی به عنوان مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی حکمی محمد جوهرچی را به عنوان مدیرکل پژوهش و نوآوری نهاد منصوب کرد.

محمد جوهرچی دانش آموخته دکتری تاریخ علم دوره‌ی اسلامی است و مسلط به زبان های انگلیسی، عربی و فرانسه است. وی همچنین سابقه مدیریت موسسه فرهنگی و هنری کتاب مرجع و عضویت در هیات علمی دانشنامه جهان اسلام را در کارنامه خود دارد.

ترجمه کتاب هنر تجهیز و آرایش کتاب فروشی؛ ترجمه فصلی «کیمیای عربی» و نگارش مقالاتی از جمله: «خلوت گزیده را به تماشای چه حاجت است! مفقوده‌ی بهار مرجع نگاری ایرانی»، «اثری باقی در درازنای قرون خالی و آتی: متن شناسی تاریخی و مطالعه‌ی‌ نسخه ها و تصحیح های الآثار الباقیه عن القرون الخالیه»، «مقاله " دهنج " برای درج در جلد ۱۸ دانشنامه جهان اسلام»، «مقاله آثار و دستاوردهای کیمیای محمدبن زکریای رازی برای درج در جلد ۱۹ دانشنامه جهان اسلام» و ویرایش و نسخه پردازی مجموعه کتابخانه‌ی دانشنامه جهان اسلام و تهیه کتابنامه جامع و توصیفی آثار مرجع در ایران از جمله فعالیت های علمی و پژوهشی محمد جوهرچی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز