خبرگزاری کار ایران

برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۶۳

نمایشگاه تخصصی کتاب‌های هنری شامل کتاب‌هایی با موضوعات مختلف هنری به زبان انگلیسی است که با تخفیف ویژه برای دانشجویان و اساتید ارائه می‌شود.

نمایشگاه کتاب های تخصصی هنر از ۱۵ دی ماه در گالری شماره ۲ فرهنگسرای نیاوران با عرضه بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوعات مختلف هنری در زمینه معماری، گرافیک، طراحی لباس، صنایع دستی، نقاشی، عکاسی، سینما، تئاتر، موسیقی و… به زبان انگلیسی با تخفیف ویژه برای دانشجویان و اساتید ارائه می‌شود.

این کتابها آخرین آثار منتشرشده توسط ناشران بزرگ جهان و چاپ ۲۰۱۴ و قبل از آن هستند. کتابهای ناشرانی چون, Rockport & Rotovition, Phidan, Routledge, Antique Collectors ' Club(Acc) در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

همچنین کتابهای نفیسی مانند: " شاهنامه شاه طهماسب " که اثری منحصر به فرد است و توسط موزه متروپلیتن و شرکت انتشارات ویژه نشر در اسپانیا چاپ شده نیز در این نمایشگاه عرضه خواهد شد. از دیگر کتاب‌ها می‌توان به منطق‌الطیر(انگلیسی زبان)، ایران مدرن، اطلس‌های معماری، انواع کتاب‌های دکوراسیون و آموزش صنایع دستی و طراحی لباس و آشپزی و… اشاره کرد.

فهرست کامل کتاب‌های این نمایشگاه در سایت www. vijehnashr. com درج شده است.

این نمایشگاه در گالری شماره فرهنگسرای نیاوران از ۱۵ ماه تا ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰ صبح میزبان علاقمندان به کتاب های تخصصی هنر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز