خبرگزاری کار ایران

جشن ۹ سالگی کانون ادبی زمستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۸۶۲

نهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان ۳۰ دی ماه ساعت ۱۷ در محل تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.

کمک به کشف استعدادهای جون و تربیت چهره‌های نو پا در شعر و ترانه مهم‌ترین اهداف پیش روی کانون ادبی زمستان بوده است.

به گزارش ایلنا، سجاد عزیزی آرام مدیر کانون این کانون با بیان این مطلب گفت: ترویج خلاقیت و شکوفایی در شعر و شاعری همچنین نقد و بررسی آثار هنرمندان این عرصه، بدون چشم داشت مادی، مهم‌ترین توجهات این مجموعه در سالهای اخیر بوده است.

وی لفزود: امسال مراسم سالگرد تأسیس کانون ادبی زمستان در شرایطی سی‌ام دی ماه برگزار می‌شود که تا کنون بیش از یکهزار و چهارصد برنامه ادبی با محوریت شعر و ترانه برگزار شده و حضور بزرگان شعر و ادب کشور شاخصه ارزشمند و پرمحتوا کننده این گردهمایی‌ها است.

عزیزی به حضور و همراهی استادان: بهروز یاسمی، یوسفعلی می‌رشکاک، محمد بهمنی، عبدالجبار کاکایی، دکتر اسلامی، محمد صالح علا و… به عنوان اعضا اصلی و بزرگان کانون ادبی زمستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بالغ بر یکصد نفر عضو اصلی و افتخاری و چهار هزار نفر عضو علاقمند، شاعر جوان و نوپا با این محموعه همکاری دارند.

مدیر کانون ادبی زمستان با تاکید بر نیاز این مجموعه به حمایت‌های مادی ارکان‌های مسئول در امر ادب و هنر افزود: تاکنون شهرداری تهران و به طور ویژه و مستقیم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مهم‌ترین و اصلیترین حامی فعالیت‌های کانون ادبی و برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار هنری بوده است ولی متأسفانه از سال ۱۳۸۴ تا کنون حمایت مادی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت نگرفته است.

وی با تقدیر از مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به ویژه آقایان حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر سید محمد هادی ایازی معاون سابق اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عباداله رمضانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر سید محمد جواد شوشتری مدیر کل سابق این سازمان، محمد صمیمی رئیس سازمان آفرینش‌های ادبی فرهنگی و هنری شهرداری، مجتبی رحماندوست نماینده مجلس و از رسانه‌ها بویژه صدا و سیما درخواست کرد تا با توجه به اهداف عالی این کانون که‌‌ همان حمایت از شاعران جوان و توسعه فرهنگ و ادب شعر و شاعری و ترانه سرایی در کشور است، کمک شایانی به این دسته هنرمندان ایران زمین انجام دهند.

عزیزی در پایان از مسئولان، صاحب‌نظران و هموطنان دعوت کرد تا در مراسم نهمین سالگرد تاسیس کانون ادبی زمستان که ۳۰ دی ماه ساعت ۱۷ در محل تالار ایوان شمس برگزار می‌شود شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز