خبرگزاری کار ایران

اخذ ورودیه از مراجعان نمایشگاه کتاب تصویب نشد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۸۳

در جلسه سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب؛ درباره بودجه اجرایی نمایشگاه پیشنهاداتی ارائه شد که نخستین آن اخذ ورودیه از مراجعه کنندگان بود که به تصویب نرسید.

محمود آموزگار، سخنگوی شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران در تاریخ ۲۴ دیماه گفت: ‌ موضوع واگذاری مدیریت اجرایی نمایشگاه به تشکل‌های نشر نخستین موضوعی بود که در جلسه مطرح شد. در این جلسه اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان پیشنهاد داد تا با همکاری سایر تشکل‌های نشر مدیریت واحد، یکپارچه و حداکثری نمایشگاه را بر عهده گیرد.

به گزارش ایلنا؛ او افزود: در این ارتباط و بر اساس تصمیم شورا مقرر شد تا بین مجموعه تشکل‌های نشر و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران هماهنگی‌های لازم برای رسیدن به یک تفاهم‌نامه جهت انجام این کار انجام شود.

سخنگوی شورای سیاست‌گذاری درباره موضوع بودجه در دومین جلسه شورا گفت: ‌ همچنین در رابطه با بودجه اجرایی نمایشگاه با توجه به مشکلات موجود، پیشنهاداتی ارایه شد. نخستین پیشنهاد اخذ ورودیه از مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه بود که به تصویب شورا نرسید.

آموزگار ادامه داد: دومین پیشنهاد نیز افزایش اجاره‌بهای غرفه‌ها بود. کلیات این موضوع به تصویب رسید و چگونگی اجرا و جزئیات آن به جلسه مشترک موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و تشکل‌های نشر محول شد.

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی، سیدرضا صالحی امیری رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی ایران، علی‌اکبر اشعری مشاور راهبردی پروژه باغ کتاب، مرتضی کاظمی مشاور اقتصاد فرهنگ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، جعفر همایی مدیر نشر نی و ناشر برگزیده در نمایشگاه بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، مهدی اسماعیلی‌پور رئیس شرکت‌های تعاونی ناشران، امیر مسعود شهرام‌نیا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، علی شجاعی صائین مدیر اداره توسعه کتاب و کتابخوانی، علیرضا کرمانی دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران و علی اصغر سیدآبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی حضور داشتند.

در این نشست؛ همچنین محمود آموزگار به عنوان سخنگوی شواری سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد.

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، صبح امروز(۲۴ دیماه) در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز