خبرگزاری کار ایران

سایت ۵۱ نفر راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۸۶۰

انجمن ۵۱؛ سایت ۵۱ را با هدف انتشار اخبار؛ نقدها و آثار رمان‌نویسان جوان ایرانی راه‌اندازی کرد.

گروهی از داستان‌نویسان و رمان‌نویسان جوان؛ سایت ۵۱ نفر را با هدف انعکاس آخرین نوشته‌های خود؛ نقدها؛ معرفی آثار و گزارش‌های نشست‌های ادبی راه‌اندازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ این گروه؛ انجمن ۵۱ نفر را به این شکل معرفی کرده‌اند: آن‌ها که برای بودن در کنار ما، برای بودن در این انجمن، تمایل خود را اعلام کردند پنجاه‌و‌یک نفر بودند. برای همین، نامِ نامیِ پنجاه‌و‌یک را برگزیدیم برای انجمن تا تأکید کرده باشیم بر مبارکی حضور فردها، حضور یک‌یک‌ها برای شکل‌گیری «ما». بعد از آن، فکر کردیم بیاییم آن فکرها و حرف‌ها و بحث‌ها و جدل‌ها را با دیگران به اشتراک بگذاریم؛ به جای این که پنجاه نفرمان مخاطب یکی‌مان باشیم، پایگاه‌ی برپا کنیم به یُمن حضور همه‌ی آنانی که در هوای رمان فارسی نفس می‌کشند. این چنین بود که پایگاه انجمن رمان پنجاه‌و‌یک شکل گرفت تا از این پس، حرفی اگر درباره‌ی رمان داریم، آشکارا بزنیم و شما را به مشارکت دعوت کنیم؛ شاید، شاید بتوانیم هوایی تازه باشیم در آلودگی هوای زمستان ۱۳۹۳.

اسامی این نویسندگان جوان عبارتنداز: شهره احدیت؛ نیلوفر انسان؛ مصطفی انصافی؛ ابراهیم اکبری دیزگاه؛ سید احمد بطحایی؛ ابوالفضل بناییان؛ سیدوحید جمالی؛ نازنین جودت؛ دانیال حقیقی؛ مهدی حمیدی پارسا؛ عطیه راد؛ علیرضا رحیمی موحد؛ رافعه رستمی؛ ساناز زمانی؛ سارا سالار؛ مژده سالارکیا؛ سحر سخایی؛ هانیه سلطانپور؛ کتایون سنگستانی؛ علی سهرابی؛ فرزانه سکوتی؛ زهرا شاهی؛ مهدی شریفی؛ محمدحسن شهسواری؛ مینا شهنی؛ مهرناز شیرازی عدل؛ ملیحه صباغیان؛ محمدعلی طائبی؛ روشنک عباسی؛ زهرا عبدی؛ لیلا عطارچی؛ مهدی علینقی‌پور؛ علی غبیشاوی؛ مهدیس غنی‌زاده؛ مریم فریدی؛ شهناز فریور؛ محمدرضا فیاض؛ لیلا قاسمی؛ نصرت ماسوری؛ ماریه مرادی؛ آیدا مرادی آهنی؛ نسیم مرعشی؛ هادی معصوم‌دوست؛ مریم منصوری؛ مریم مهتدی؛ سیاره مهین‌فر؛ محمد میرقاسمی؛ ستاره نظری پارسا؛ حمید نورشمسی؛ اشکان نیری؛ نگار ولی زادگان؛ ضحی کاظمی؛ مریم کریمی؛ سپیده کیانفر؛ کیمیا گودرزی؛ آنیتا یارمحمدی و امیرحسین یزدان‌بد.

آدرس سایت به شرح زیر است: http: / / ۵۱na. net /

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز