خبرگزاری کار ایران

صالحی با نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۰۶

عزم دولت بر این است که اقلیت‌های دینی در اجرای مناسک دینی و شرعی خود طبق قوانین حاکم بر کشور از آزادی کامل برخوردار باشند.

سیدعباس صالحی(معاون امور فرهنگی با نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی) روز دوشنبه(۲۹ دیماه) در معاونت امور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اقلیت‌های دینی به برخی از مسایل و موانع پیش روی فعالیت‌های فرهنگی اقلیت‌ها اشاره کردند که معاون امور فرهنگی نیز قول بررسی و پیگیری این موضوعات را داد.

صالحی در این جلسه تصریح کرد که اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران از احترام و جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و عزم دولت بر این است که آن‌ها در اجرای مناسک دینی و شرعی خود طبق قوانین حاکم بر کشور از آزادی کامل برخوردار باشند.

در این جلسه «روبرت بگلریان» نماینده ارامنه جنوب ایران، «اختیاری» نماینده زرتشتیان، «یوناتن بت کلیا» نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، «سیامک مره صدق» نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی، «علی فریدونی» مدیر کل دفتر مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد و «داریوش رضوانی» معاون دفتر مجامع «سعید تقوی» رییس اداره ادیان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و «علی علیپور» معاون ادیان و اقلیت‌های دینی دفتر مجامع حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز