خبرگزاری کار ایران

معرفی نامزدهای هفدهمین جشنواره کتاب کانون

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۰۵۱

نامزدهای بخش‌های «داستان تألیف» و «داستان ترجمه» هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان معرفی می‌شوند.

نامزدهای دو بخش «داستان تألیف» و «داستان ترجمه» هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در بخش «داستان تألیف» در رده کودک و خردسال ۱۵۹ اثر و در رده نوجوان ۸۶ اثر بازبینی شد.

شش کتاب «این نامه برای شماست؟» نوشته فرزانه رحمانی از انتشارات علمی‌ فرهنگی، «خرگوش دهمی» نوشته زهره پریرخ از انتشارات امیرکبیر، «داستان‌های موموشی» نوشته کلر ژوبرت از انتشارات دانش‌نگار، «قصّه‌های سَروتَه» به نویسندگی محمدرضا شمس از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «من سبز می‌شوم» نوشته ناصر یوسفی از انتشارات پیدایش و «می‌سی‌نو کوچولو» نوشته نوشین شعبانی از انتشارات پیدایش را هیئت داوران، در بخش داستان تألیف رده کودک و خردسال، نامزد دریافت جایزه کردند.

همچنین مجموعه ۱۰ جلدی «یک اسم چند قصه» گروه نویسندگان از انتشارات چکه و شهر قلم و مجموعه سه‌جلدی «قصه‌های بز زنگوله‌پا» نوشته علی‌اصغر سیدآبادی از انتشارات منظومه خرد به عنوان نامزد بخش داستان تالیف معرفی شدند.

در بخش تألیف رده نوجوان شش کتاب «این وبلاگ واگذار می‌شود» نوشته فرهاد حسن‌زاده از انتشارات افق، «کنسرو غول» نوشته مهدی رجبی از انتشارات افق، «بچه‌های کارون» نوشته احمد دهقان انتشارات سوره مهر، «سنگ سلام» نوشته محمدرضا بایرامی از انتشارات عصر داستان، «شکارچی کوسه‌کر» به نویسندگی عباس عبدی و «هیچ‌کس جرئتش را ندارد» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی هر دو از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نامزدهای دریافت این جایزه شدند..

داستان ترجمه در رده کودک و خردسال ۱۷۶اثر و در رده نوجوان ۱۱۸اثر توسط هیئت داوران بررسی شد و در نهایت، مجموعه هشت‌جلدی «ماجراهای فرانتس» ترجمه کتایون سلطانی از انتشارات آفرینگان، «سکه‌ای از آسمان» ترجمه شهلا انتظاریان از انتشارات افق و «اسب جنگی» ترجمه پروین علی‌پور از انتشارات افق، نامزد دریافت جایزه شدند.

برگزیدگان هفدهمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان روز ۲۰ بهمن در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز