خبرگزاری کار ایران

شب «ترانگیزان فجر انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۷۷

پنجمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه شعرخوانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی با محوریت انقلاب و ایام فجر برگزار می‌شود.

همزمان با ایام الله دهه فجر، پنجمین شب شعر ترانگیزان با عنوان فرعی «ترانگیزان فجر انقلاب اسلامی» روز شنبه ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۷ در سرای داستان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این جلسه شعرخوانی که به دبیری پرویز بیگی حبیب آبادی برگزار می‌شود، دبیر و برخی از اعضای هیئت علمی نهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر و همچنین برخی از دبیران و اعضای هیئت علمی ادوار سابق این جشنواره به شعرخوانی خواهند پرداخت.

پنجمین شب شعر ترانگیزان شاهد شعرخوانی؛ حسین اسرافیلی، اسماعیل امینی، جواد محقق، افشین علاء، بیوک ملکی، بهمن ساکی، سید عبدالقاسم حسینی، حمیدرضا اکرامی فر، حمیدرضا شکارسری، مصطفی محدثی، عبدالجبار کاکایی و قربان ولی‌ئی خواهد بود.

شب شعر ترانگیزان فجر انقلاب اسلامی، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های ماهانه شعرخوانی بنیاد شعر و ادبیات داستانی است که هر ماه به صورت موضوعی و با حضور شاعران شناخته شده کشور برگزار می‌شود. شب شعر ترانگیزان در ماه‌های گذشته با موضوعات عاشقانه، طنز، عاشورایی و وحدت برگزار شده بود.

بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در خیابان ویلا، کوچه نوید، بن بست چهارم، پلاک یک واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز