خبرگزاری کار ایران

نقد و بررسی کتاب نویسنده جایزه خرس طلایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۵۶

کتاب " فصل درو کردن خرمن " در هفتمین نشست باشگاه کتاب کودک و نوجوان فرهنگسرای تهرانسر با حضور محمدرضا بایرامی نویسنده کتاب نقد و بررسی می‌شود.

با حضور محمدرضا بایرامی(نویسنده کتاب نوجوانان)، هفتمین نشست باشگاه کتاب کودک و نوجوان فرهنگسرای تهرانسر؛ ۲۱ بهمن ماه در خانه فرهنگ وردآورد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ کتاب " فصل درو کردن خرمن " در هفتمین نشست باشگاه کتاب کودک و نوجوان فرهنگسرای تهرانسر با حضور محمدرضا بایرامی نویسنده کتاب، اعضای باشگاه کتاب و سایر نوجوانان علاقمند کتاب و کتابخوانی نقد و بررسی می‌شود.

داستان «فصل دروکردن خرمن» در دوران انقلاب می‌گذرد و داستان سربازی را روایت می‌کند که از محل خدمت فرار کرده و به روستا گریخته است. در این میان، برای دستگیری او مرتباً دژبان فرستاده می‌شود و درنهایت، جوان برای نجات جان دیگران از روستا به شهر بازمی‌گردد.

این کتاب که از زبان یک نوجوان روایت می‌شود، نخست «بادهای خزان» نام داشت که در چاپ‌های بعدی «فصل درو کردن خرمن» نام گرفت. این اسم به پیروزی انقلاب و به نتیجه رسیدن مبارزات مردم اشاره دارد.

بایرامی با کتاب کوه مرا صدا زد از قصه‌های ساوالان توانست جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و جایزه کتاب سال سوییس را از آن خود نماید.

«بر لبه ‌پرتگاه»، «بعداز کشتار»، «رعد یکبار غرید»، «دود پشت تپه، «به کشتی نشسته»، «به دنبال صدای او»، «عبور از کویر، «همراهان» و «دره‌ی پلنگ‌ها» دیگر آثار این نویسنده‌اند.

این نشست ۲۱بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خانه فرهنگ وردآورد برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی کیلومتر ۱۹ بزرگراه شهید لشگری(مخصوص کرج) شهرک وردآورد، بلوار اصلی، جنب تالار مهرگان مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز