خبرگزاری کار ایران

فیلمنامه «زخم باز» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۰۶

نشر افزاز به تازگی فیلم نامه‌ای با عنوان کردن «زخم باز» را به قلم هادی حسینی‌نژاد به چاپ رسانده و روانه بازار نشر کرده است.

نشر افزاز به تازگی فیلمنامه‌ای باعنوان کردن «زخم باز» را به قلم هادی حسینی‌نژاد به چاپ رسانده و روانه بازار نشر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «زخم باز» روایتی تراژیک از یک زندگی امروزی ست و نگارنده در نگارش آن سعی کرده برخی از مصائب اجتماعی را که حاصل بی‌مسوولیتی و عدم تعهد به اصول انسانی و خانوادگی ست انعکاس دهد.

در این فیلمنامه، فروغ زنی قوی و درعین حال جفا دیده است که خود را در سراشیبی زوال می‌یابد و سرنوشت شومی که جامعه و حوادثبرایش رقم می‌زند، هیچ راه فراری برایش باقی نمی‌گذارد.

در فصل دوم از این کتاب، فروغ در موضع انتخابی سخت، به ناچار از بین بد وبد‌تر، بد را انتخاب می‌کند که این انتخاب چیزی به جز تنهایی و شکست برای او به همراه ندارد.

حسینی‌نژاد با «زخم باز» حقیقتی را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد که خود چالشی بزرگ بوده و امکان نتیجه‌گیری مطلق را از خوانندگان می‌گیرد، آنچنانکه عامل این سردرگمی و استیصال را جز در وقوع اتفاق آغازین این داستان درنمی یابد.

فیلمنامه «زخم باز» در چاپ نخست با ۳۳۰ نسخه و ۹۴ صفحه از سوی نشر افراز به چاپ رسیده و منتشر شده است.

حسینی‌نژاد این فیلمنامه را تقدیم کرده است به مادرانی که بین بد و بد‌تر، بد فرزندان خود را می‌خواهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز