خبرگزاری کار ایران

یادداشت‌های روزانه پیمان مقدم منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۶۶۲

نویسنده کتاب کابوس؛ درکنار تدوین و گردآوری یادداشت‌های خود تلاش کرده با افزودن پاورقی‌ها و سابقه خبرهای مرتبط با نوشته‌هایش به این اثر سر و شکلی کامل تر و دلپذیرتر از یک آرشیو خشک مطبوعاتی بدهد.

پیمان مقدم؛ روزنامه‌نگار و طنزنویس؛ مجموعه یادداشت‌های روزانه خود را منتشر کرده است.

به گزارش ایلنا؛ این یادداشت‌ها با حال و هوای طنز و در قالب ستونی ثابت در روزنامه اعتماد از دی ماه ۹۱ تا ۲۳ خرداد ۹۲ و یک روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم منتشر و حالا در مجموعه‌ای باعنوان کابوس مدون شده است.

نویسنده درکنار تدوین و گردآوری یادداشت‌های خود تلاش کرده با افزودن پاورقی‌ها و سابقه خبرهای مرتبط با نوشته‌هایش به این اثر سر و شکلی کامل تر و دلپذیرتر از یک آرشیو خشک مطبوعاتی بدهد.

کتاب؛ برشی از تاریخ و رخدادهای ایام پرخبری است که سرانجام آن به تحول مهمی در فضای سیاسی کشورمان منتهی شد. شتاب اتفاقات و اهمیت تحولات سیاسی در شش ماه یادشده سبب می‌شود تا اشتیاق مرور اتفاقات آن روزها حتی برای یکبار سراغ هر مخاطبی بیاید. از دیگرسو این مجموعه چون بخشی از تاریخ سیاسی کشور را با ادبیات طنز روایت کرده؛ می‌تواند برداشتی مخاطب پسند برای یکی از مهمترین دوره‌های سیاسی ایران محسوب شود.

مقدم در پیشگفتار کتاب نوشته: «بنا را بر این می‌گذارم که این اثر برای نسل‌های بعد و آیندگانی که روزی سر می‌رسند و نامه اعمال مان را ورق می‌زنند، گردآوری شده است. شاید نوادگان ما اگر تاریخ این روزگار را بخوانند و نوشته‌های ما را تا آخر تحمل کنند، تحلیل‌شان دقیق‌تر و نزدیک‌تر به واقعیتی باشد که تجربه‌اش کرده‌ایم. شاید اگر گذشتگان هم کارنامه‌شان را تمیز و مرتب و با حواشی و ضمائم برجا می‌گذاشتند یا حداقل امکانش را داشتند، اسیر قضاوت‌های ناشیانه و بی‌رحمانه نسل ما نمی‌شدند.

کابوس همچنین با کارتون‌هایی مرتبط با سوژه یادداشت‌ها به قلم شهاب جعفرنژاد کارتونیست مطبوعات مزین شده تا سر و شکل کامل و جذاب داشته باشد.

کابوس را نشر رهی در ۱۵۰ صفحه و با قیمت ۱۲ هزار تومان منتشر کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز