خبرگزاری کار ایران

نامزدهای نهایی سومین دوره‌ی اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده اعلام شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۷۱

سومین دوره‌ی اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده و جشن رونمایی از دوازدهمین فهرست لاک‌پشت پرنده روز جمعه، ۸ اسفند برگزار می‌شود.

«لاک‌پشت پرنده» فهرستی از کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان است که با همکاری فصلنامه‌ی تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان و مؤسسه‌ی شهرکتاب تهیه می‌شود. این فهرست توسط گروهی از منتقدان و کار‌شناسان پس از بررسی کتاب‌های هر فصل معرفی می‌شود. هر سال نیز از بهترین کتاب‌های منتشرشده در سال گذشته با نشان‌های طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده تقدیر می‌شود.

به گزارش ایلنا، کتاب‌های این وبلاگ واگذار می‌شود نوشته‌ی فرهاد حسن‌زاده(نشر افق)؛ آواورزی با سی‌بی‌لک‌ و الف‌باورزی با کلاکاکلاغه نوشته‌ی محمدهادی محمدی(نشر چیستا)؛ مجموعه‌ی ماجراهای کامو، نابغه قهرمان نوشته‌ی دانیل پناک، ترجمه‌ی نیلوفر اکبری(انتشارات شهر قلم)؛ جلسومینو در سرزمین دروغ گوها نوشته‌ی جانی روداری، ترجمه‌ی آندرانیک خچومیان(نشر افراز)؛ در انتظار یک زندگی طبیعی نوشته‌ی لسلی کانر، ترجمه‌ی فرح بهبهانی(نشر افق)؛ در این خانه برای همیشه ماندم نوشته‌ی احمدرضا احمدی(انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)؛ مجموعه‌ی شب هزار و دوم نوشته‌ی مهدی فاتحی و حامد حبیبی(انتشارات چکه)؛ مجموعه‌ی فلکیس نوشته‌ی آنت لنگن، ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی(انتشارات کتاب‌های زعفرانی)؛ رستم و اسفندیار نوشته‌ی مرجان فولادوند(انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)؛ پدر اسلاگ نوشته‌ی دیوید آلموند، ترجمه‌ی نسرین وکیلی(انتشارات آفرینگان)؛ اسم من میناست نوشته‌ی دیوید آلموند، ترجمه‌ی مریم رفیعی(انتشارات ایران‌بان) نامزدهایی نهایی نشان‌های لاک‌پشت پرنده هستند.

در این دوره نیز با اهدای نشان طلایی و نقره‌ای لاک‌پشت پرنده از بهترین کتاب‌های سال ۹۲ برای کودکان و نوجوانان تقدیر خواهد شد.

سومین دوره‌ی اهدای نشان‌های لاک‌پشت پرنده و جشن رونمایی از دوازدهمین فهرست لاک‌پشت پرنده روز جمعه، ۸ اسفند ۹۳، از ساعت ۱۷ در فروش‌گاه شهرکتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان مطهری، نبش کوچه‌ی کلاته برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز