خبرگزاری کار ایران

نگاهی بر کیومری؛

برگزیده هشتمین جشنواره وب ایران

وب سایت کیومری(Qmery) درهشتمین دوره جشنواره وب ایران به عنوان سایت برتر در بخش سایت های اشتراک گذاری ویدئو از سوی هیئت داوران انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، داوران جشنواره وب ایران سایت‌هایی را که در مرحله داوری اولیه به عنوان کاندیدا انتخاب شده بودند را از نظر محتوا (Content)، ساختار و مسیر(Navigation)،‌طراحی‌دیدار (Visual Design)،‌ کارکرد(Performance)، تعامل (Interactivity)، تجربه کلی (Overall Experience) بررسی کرده و امتیاز می‌دهند در این میان و در اختتامیه این جشنواره وب‌سایتی که بیشترین امتیاز را داشته باشد به عنوان برگزیده هییت داوران معرفی و اعلام خواهد شد.

محمد پرویزی، مدیرعامل خلاق برهان در رابطه با این وب‌سایت گفت: "Qmery  یک پلتفرم ویدئویی آنلاین است که محصولی خدماتی برای پخش ویدئو با استفاده از تکنولوژی OTT و استریمینگ (Streaming) می‌باشد. این سایت کاربران را در یک ساختار ساده قادر به آپلود، تبدیل، ذخیره و پخش ویدئو بر روی اینترنت می‌سازد و امکانات حرفه‌ای برای مدیریت بر روی ویدئوها و گزارش گیری‌های مختلف را در اختیار آنها قرار می دهد که بیشتر مشتریان ما را خبرگزاری‌ها و سایت‌های آموزشی و ورزشی و شرکت‌ها و سازمان‌هایی که سرویس‌های ویدئویی به کاربران خود ارائه می دهند تشکیل می دهد.

وی همچنین در زمینه برنامه‌های این وب‌سایت درآینده وپس ازکسب این موفقیت افزود: ما برای آینده ویدئو در اینترنت، برنامه ریزی‌های خوبی داریم و همگام با افزایش ضریب استفاده از اینترنت و ویدئو در ایران و نسل‌های جدید گوشی‌های هوشمند، در حال توسعه و افزایش خدمات در حوزه تخصصی ویدئو تحت وب هستیم و به جرات می‌توان گفت تا بحال در این زمینه بدون رقیب بوده ایم.

وی افزود: اخیراً همکاری با سرویس های VOD که تمایل دارند بصورت OTT به ارائه سرویس بپردازند را آغاز کرده ایم.

شایان ذکر است؛درهشتمین جشنواره وب وموبایل ایران که اختتامیه آن 3 اسفندماه درسالن همایش کتابخانه ملی برگزارشد، 15 هزار وب‌سایت و 3 هزارو 500 اپلیکیشن موبایل در 4 گروه وب و 13 گروه موبایل به رقابت پرداختند که کیومری به انتخاب داوران این جشنواره در بخش سایت های اشتراک گذاری ویدئو به عنوان برتر دست یافت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد وب‌سایت کیومری به نشانی Qmery.com مراجعه کنند.

کد خبر : ۳۴۹۸۳۸