خبرگزاری کار ایران

بلیط هواپیما و چارتر را از Safarme.com بخواهید

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۰۴۳

یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که با آمدن اینترنت خیال همه ما را راحت کرد، خلاص شدن از دست منشی‌ها و کارمندان بداخلاق (!) شرکت های هواپیمایی و گاها صف‌های طولانی که برای رزرو بلیط هواپیما می‌ایستادیم بود!

اینترنت که گسترش پیدا کرد، وب سایت های رزرو هتل و پرواز روز به روز بیشتر و حرفه ای تر شدند و حالا ما می توانستیم با خیالی راحت در منزل یا هر جایی که بودیم وارد وب سایت هایی مثل Skyscanner و سفرمی می شدیم و به راحتی از هر ایرلاینی که میخواستیم به مقصد هر شهر و کشوری که دوست داشتیم بلیط هواپیما رزرو کنیم.

وب سایت سفرمی یکی از همین وب سایت های رزرو پرواز است که برای مشتریان خود خدمات جالبی را تدارک دیده است.

قیمت مناسب

مثلا یکی از اصلی ترین دغدغه های کسانی که می خواهند بلیط رزرو کنند قیمت مناسب و گاها ارزان برای مسافرت شان است که در این مورد، سفرمی توانسته با یک قیمت گذاری سنجیده شده و متناسب با توان مالی اقشار مختلف، بلیط های خود را ارائه بدهد.

بلیط های چارتری

بسیاری از شرکت‌ها طوری هستند که در طول سال، تعداد زیادی مسافرت برای کارمندان یا مدیران خود در نظر میگیرند.

اگر برای مثال طوری باشد که آن شرکت بخواهد دقیقا یک تعداد مشخصی صندلی را به نوعی اجاره کند (مثلا 50 صندلی برای دوشنبه ها به مقصد شیراز)، به این کار آن ها چارتر پرواز و بلیط آن‌ها بلیط چارتر می گویند.

مسلما برای این نوع شرکت‌ها بهره‌مندی از یک تخفیف ویژه از طرف شرکت‌های هواپیمایی با خرید بلیط چارتر بسیار مهم است.

سفرمی با ارائه ی بهترین خدمات و دریافت کمترین هزینه در مقایسه با رقبایش توانسته رضایتمندی قابل توجهی را در میان متقاضیان پروازهای چارتر به ارمغان بیاورد.

از زمان رزرو تا بازگشت از سفر، در کنار شما

یکی از بزرگترین نقاط قوت سفرمی که باعث شده به سرعت در میان مشتریان خود به محبوبیتی ماندگار دست پیدا کند (علاوه بر قیمت مناسب)پشتیبانی و مشاوره بی‌نقصیست که مشتری از همان ابتدای کار تا زمان بازگشت از سفر با آن مواجه می شود.

کافی ست تا کمی در انتخاب تاریخ، ایرلاین، نوع پرواز و یا هر موضوع دیگری در این رابطه به مشکلی بخورید تا کارشناسان سفرمی علاوه بر ارائه راهنمایی و مشاوره، در رفع مشکلتان نیز به کمکتان بیاییند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز