خبرگزاری کار ایران

بر اساس مدل استاندارد EFQM

روابط عمومی همراه اول تندیس زرین شش ستاره سرآمدی گرفت

در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی و تندیس زرین دریافت کرد.

به گزارش ایلنا، عصر روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه در پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و صاحبنظران روابط عمومی در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس و نشان ویژه تقدیر به عمل آمد.

بارت دی وریس رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، در پیامی که به این مراسم ارسال کرده بود از اقدام فعالان روابط عمومی کشور برای انتخاب روابط عمومی های سرآمد تقدیر و مدل ارتباطی دوسویه همسنگ را به عنوان یک نقشه راه برای ارتباطات استراتژیک و بستر رسیدن به سرآمدی مطرح کرد.

در این همایش که با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ملی استاندارد و موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالیEFQM ، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین  (کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰)  و بلورین (کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته امتیازات لازم را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تندیس زرین و نشان تعالی شش ستاره دریافت کرد.

در این مراسم هوشمند سفیدی دبیر کل پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی، با بیان اینکه ظرفیت فعلی روابط عمومی ها پاسخگوی نیاز کشور نیست، با تأکید بر استفاده روابط عمومی ها از الگوی روابط عمومی سرآمد، آن را الگویی متوازن توصیف کرد که می تواند همه جنبه های عملکردی و ساختاری ارتباطی را در سازمان مدیریت کند.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.

در این مراسم احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر کریم زارع رئیس مجمع تخصصی نخبگان، وحید مرندی مقدم معاون سازمان استاندارد ایران و دکتر خورشیدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی کردند.

 

کد خبر : ۳۹۳۸۲۰