خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت ثبت نام اولین رویداد هم آفرینی همراه اول

به علت استقبال گسترده، ثبت نام در اولین رویداد هم آفرینی همراه اول، تا ۵ شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش ایلنا، رویدادهای کارآفرینی همراه اول، با رویکرد رویدادهای متداول در این حوزه و انتخاب کسب و کارهای نوپا  برگزار می شود. در این رویدادها با در نظر گرفتن فضای حاکم بر اکوسیستم کارآفرینی کشور و برطرف کردن نقاط ضعف موجود در رویدادهای مشابه فعلی و نیز نیازهای همراه اول، بومی سازی های لازم صورت پذیرفته است.

موضوعات رویداد هم آفرینی در حوزه ICT و صرفاً شامل سلامت همراه، آموزش همراه، انرژی و محیط زیست، بازی های رایانه ای و تجارت الکترونیک است.

این رویدادها با نگاه حمایت همراه اول از کسب و کارهای نوپا و نوآور و همچنین ایجاد فضای کارآفرینی به نام رویدادهای «هم آفرینی» نامگذاری شده است.

تیم های علاقه مند جهت شرکت در رویداد، می توانند از طریق صفحه www.mci.ir/hamafarini ثبت نام کنند. ارزیابی اولیه طرح ها توسط کمیته تخصصی انجام شده و تیم ها جهت شرکت در رویداد انتخاب و پس از داوری طرح های برگزیده انتخاب می شوند. در روز اختتامیه، ۳ طرح برتر اعلام و علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، مذاکره جهت حمایت همراه اول از تیم های برتر آغاز خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام اولین رویداد از مجموعه رویدادهای هم آفرینی همراه اول که با مشارکت دانشگاه شهید بهشتی از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، به علت استقبال گسترده، تا ۵ شهریور ماه تمدید شد. پس از این تاریخ، تا ۲۰ شهریور ماه، ثبت نام به صورت رزرو انجام می¬پذیرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر : ۴۰۳۶۷۸