خبرگزاری کار ایران

با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده سرویس ADSL کشور معرفی شد

بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارائه دهنده خدمات ADSL از نگاه کاربران شناخته شد.

به گزارش ایلنا، حسین علی محمدی معاون کسب و کار این شرکت ضمن بیان این خبر افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی طی این ارزیابی که در فضایی رقابتی، عادلانه و شفاف و در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی سرویس های ارائه شده در حوزه ICT بین اپراتورها  برگزار شد، شرکت آسیاتک را به عنوان با کیفیت ترین اپراتور ارائه دهنده خدمات اینترنتی معرفی کرد.

وی گفت: به منظور ارایه اطلاعات درست به کاربران برای انتخاب آگاهانه اپراتور ارایه دهنده اینترنت پر سرعت، سطح کیفی ارایه خدمات از سوی اپراتورها برای اولین بار در کشور بر اساس نظرسنجی و مراجعه مستقیم به بیش از ۳۰ هزار کاربر در ۳۱ استان کشور مورد ارزیابی قرار گرفته است. 

علی محمدی ادامه داد: بر اساس نتایج اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت آسیاتک در 14 استان کشور رتبه اول، در 9 استان دوم و در 7 استان رتبه سوم را کسب کرده و بر این اساس عملا شرکت آسیاتک در تمامی استانهای کشور، یکی از رتبه های اول تا سوم را کسب نموده است.

معاون کسب و کار آسیاتک در پایان تاکید کرد: ارائه خدمات کمی و کیفی با بالاترین سطح استاندارد و تلاش در جهت ارتقاء مداوم سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان، اصلی ترین هدف شرکت آسیاتک بوده و این شرکت از تمام توان خود در جهت دستیابی به این هدف بهره خواهد بود

 

کد خبر : ۴۰۵۸۳۰