خبرگزاری کار ایران

سریع‌ترین و معتبرترین روش های رزرو هتل و بلیط هواپیما کدامند؟

وقتی برای جدا شدن از روزمرگی و مشغله های ذهنی همیشگی تان ، تصمیم میگیرد که به خودتان کمی استراحت بدهید و خودتان را برای چند روزی هر چند کوتاه ، رها کنید قطعا اولین تصمیمتان دور شدن از خانه و رفتن به سفر است. بنابراین به موازی تدارک دیدن برای سفرتان اولین چیزی که باید تکلیفش را سریعا مشخص کنید ، وسیله سفرتان است. پر واضح است که اگر بخواهید سفر خارجی داشته باشید فقط تنها انتخاب شما تهیه بلیط هواپیما است و طبیعتا اگر بلیط ارزان هواپیما برای تاریخ مورد نظرتان بخرید ، بی شک خوشحال میشوید. برای سفرهای داخلی گزینه های دیگری هم بغیر از هواپیما دارید همچون اتوبوس و قطار و یا حتی سفر با ماشین خودتان ...!!!

امروزه اگر زیاد اهل سفر کردن باشید مطمئنا میدانید که قیمت بلیط  قطار هم به تناسب افزایش کیفیت خدمات و سرویس دهی شان ، به نرخ قابل توجهی رسیده و حتی در بعضی موارد با قیمت بلیط هواپیما هم برابری میکندو از طرفی ترجیح میدهید به جای اینکه ساعت ها در اتوبوس و قطار سپری کنید با وسیله نقلیه ایی سفر کنید که برای شما زمان بیشتری میخرد و این امکان را به شما میدهد که بیشتر از شهر مقصد لذت ببرید. پس همانطور که میبینید به سراغ تهیه بلیط هواپیما میروید ولی بهتر است بدانید که در کمال ناباوری میتوانید با کمی صبرو تامل بلیط ارزان هواپیما حتی پایین تر از نرخ تمام شده خرید بلیط  قطار همان مسیر تهیه کنید..!!!! خوشبختانه نیازی نیست به خود سختی بدهید و به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید و در آخر هم تعداد محدودی ساعت پروازی و چند تایی هم قیمت خرید بلیط هواپیما عایدتان شود و برگردید و شاید از بالابودن نرخ ها برای سفر دودل شوید .

https://www.samtik.com/Content/Version2/img/OnlineTicketing.jpg

کافیست با سرک کشیدن به سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما و با چند کلیک و کمی جستجو در آنها ، با تنوع ایرلاین ها و ساعات پروازی و از همه مهم تر قیمت های متفاوت مواجه شوید ...آنها به شما این امکان را میدهند تا از همه ی قیمت های ارائه شده توسط ایرلاین ها و چارترکننده ها در بازار مطلع شوید و تمام تلاش سامتیک هم این است تا بهترین قیمت رقابتی را به شما ارائه دهد ...ولی بهتر است بدانید تهیه بلیط ارزان هواپیما همیشه هم به معنای خرید کردن به قیمتی که در ذهن خودتان در نظر دارید نیست ، اگر توانستید برای تاریخ سفرتان و با ایرلاینی که گزینه اول پروازتان هست و با توجه به خدماتی که در طول پرواز در اختیار دارید ، قیمت معقول و مناسب پیدا کنید ، پس برد صد در صد با شماست

به ترتیب کلاس های پروازی اکونومی ، بیزینس ، و درجه یک (فرست کلاس ) در هر پرواز ، قیمت ها سیر صعودی خواهند داشت پس توقع نداشته باشید در کلاس پروازی درجه یک پیش رویتان باشد ....با آزاد شدن نرخ های مصوب پروازهای سیستمی که البته برخلاف تصور عموم که از بی نظمی در قیمت بلیط ها هراسناک شده بودند ،. آژانس ها و شرکت های خدمات مسافرتی کاملا تکلیفشان برای قیمت گذاری و فروش بلیط ها به مسافرین مشخص است و نمیتواند از حداقل و حداکثر مجاز تجاوز کند... در پروازهای چارتری هم که بزرگترین مزیت رقابتی اش تنوع قیمتهاست ، تهیه بلیط برایتان راحت تراست .. اما پیشنهاد میکنیم گول بازار گرمی بعضی از مراجع فروش غیرقانونی را صرفا برای تهیه فروش بلیط ارزان را نخورید . بعد از پرواز رزرو هتل یا رزرو آنلاین هتل مانند hotelux.com با توجه به خدماتی که در طول پرواز در اختیار دارید ، قیمت معقول و مناسبی میتوانید پیدا کنید.

چون اگر با نبودن اسمتان در لیست پرواز در فرودگاه مواجه شوید در مرحله اول تمام انرژی و قول و قرارهایی که با خودتان برای خوش گذراندن گذاشته بودید بر باد میرود و یا حتی اگر با پرواز دیگری هم به مقصد برسید طعم تلخ ضرر تا آخر سفر همراهتان است ...

اما نگران نباشید سامتیک www.samtik.com بهترین و معتبرترین چارترکننده ها و پروازهایشان را به شما پیشنهاد میدهد و با پشتیبانی 24 ساعته اش ، خیال شما را قطعا آسوده میکند . با پیگیری و دقت و حوصله و حتی نزدیک شدن به تاریخ سفر ، میتوانید بلیط رزرو کنید ..!!!!

می‌تواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو ، ساعت های پروازی متنوع ، ایرلاین های معتبر ، تنوع قیمت کلاس های پروازی ، نوع هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و خود انتخاب کند. فقط کافیست همانند همه ی خرید های اینترنتی دیگر ، با کارت عضو شتاب خود که رمز دوم دارد و از طریق درگاه بانکی که در سامانه است خرید خود را انجام دهد و بلیط الکترونیکی فارسی خود را پرینت بگیرد در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر میگیرید ، با چند کلیک مقدور است و با امکان تنوع در سبد خریدی که به مسافر میدهد ، محبوبیت آنرا دو چندان کرده است. علاوه بر این ، مسافرین از همراهی همه جانبه و شبانه روزی پشتیبانان متخصص در این حوزه ، در تمامی مراحل از خرید اینترنتی تا زمان حضورشان در فرودگاه و سوار شدن به هواپیما حتی در روزهای تعطیل ، برخوردار می‌شوند.

کد خبر : ۴۱۹۱۱۷