خبرگزاری کار ایران

کنفرانس White Nights روسیه رسما به همکاران نمایشگاه TGC پیوست

رویداد بین‌المللی White Nights که مقر اصلی آن در روسیه است و هر سال در سه شهر مسکو، سن پترزبورگ و پراگ کنفرانس‌های تجاری و تخصصی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌کند با امضای توافقنامه‌ای با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ رسما به همکاران نمایشگاه بین‌المللی TGC ایران پیوست.

به گزارش ایلنا، با امضای توافقنامه همکاری؛ این دو رویداد که از نظر موقعیت مکانی به یکدیگر نزدیک هستند برای معرفی همدیگر در جامعه بازی‌سازی خود تلاش خواهند کرد.

این دومین همکاری بین‌المللی نمایشگاه TGC در منطقه است و پیش از این نمایشگاه GIST ترکیه نیز به همکاران این رویداد پیوسته بود.

براساس این توافقنامه بازی‌سازان ایرانی که قصد دارند در کنفرانس White Nights شرکت کنند می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار شوند. این کنفرانس در بهمن ماه سال جاری و در شهر پراگ برگزار خواهد شد. بازی‌سازان برای بهره‌مندی از این فرصت درخواست خود را به نشانی ایمیل contact@tehrangamecon.com ارسال کنند.

درج لوگوی رویدادها در وب‌سایت دو طرف و همچنین معرفی رویداد در خبرنامه‌های یک‌دیگر از دیگر بندهای این توافقنامه است.

نمایشگاه بین‌المللی Tehran Game Convention نخستین رویداد تجاری صنعت بازی‌سازی ایران است که با همکاری مجموعه‌ گیم کانکشن فرانسه برگزار می‌شود. هدف از این نمایشگاه اتصال بازی‌سازان ایرانی به بازار بین‌الملل در فضای پسابرجام است که ناشران و سخنرانان مطرح بین‌المللی در این رویداد حضور خواهند داشت.

کد خبر : ۴۳۸۱۳۹