خبرگزاری کار ایران

تنها با یک کلیک؛

اینترنتی صبحانه بخوریم

بدون شک صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز است که اگر از برنامه غذایی روزانه حذف شود، باعث از بین رفتن فاکتور‌های مهمی در حفظ سلامت انسان می شود.

به گزارش ایلنا، حدود 30 درصد از افراد جامعه صبحانه را نادیده می گیرند که از میان عده ای به دلیل حضور در محل کار و نداشتن وقت کافی از فرصت خوردن صبحانه محروم هستند، اما اگر چنین چیزی تا امروز مهم‌ترین دلیل صرف نظر از تناول مهم ترین وعده غذایی روزانه شما شده است، پس از این نخواهد بود، چرا که کافیست در هر کجای ایران که هستید اینترنت خود را راه اندازی کرده و به آدرس sobooneh.ir مراجعه کنید و از میان 16 منوی خوشمزه و متنوع، صبحانه موردنظر خود را انتخاب کنید.

آن چه در تمامی منوهای صبونه خواهید دید، جدا از نان داغ و تازه ،غذاهایی همچون عدسی، لوبیا و انواع غذاهای سرد و گرم مناسب برای تناول در وعده صبحگاهی است که تنها با یک کیلک و پس از تاملی کوتاه با سرویس رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پس از این امید می رود در کنار ترویج فرهنگ خوردن صبحانه کارمندان و سایر مدیران شرکت ها و مؤسسات دیگر نه نگران سلامت از دست رفته خود و نه قرارهای کاری باشند که فقط باید در زمان ظهر و با صرف نهار برگزار شود.

صبحانه در بین 150 استارت آپ برتر کشور

شرکت صبحانه پخش نوآوران (صبونه) در بین 150 استارت آپ برتر کشور انتخاب و موفق به کسب مجوز ورود به بیست و دومین نمایشگاه الکامپ (الکامپ استارز) ایران شده است. همچنین شرکت صبونه دارای نمایندگی در اکثر استان‌های ایران، اهواز، شیراز، اصفهان، اردبیل، کرج و ... است. آن چه چشم انداز 6 ماهه این استارت آپ است ایجاد نمایندگی در تمام کلان‌شهرهای ایران به منظور خدمت رسانی وسیع و جامع تر به هموطنان عزیز و گرامی در جای جای کشور پهناورمان ایران است.

لازم به ذکر است که خدمت گذاران شما در شرکت صبونه در تلاش هستند تا مصرف کنندگان گرامی با  حداقل قیمت در تمام منوهای صبونه از طریق روش های پرداخت متنوعی نظیر (حضوری، اعتباری و آنلاین) در محیط کاربری ساده  و با استفاده از پیک رایگان و آموزش دیده شده در تمام ایران برای برخورد هر چه بهتر با مشتری از خدمات اولین شرکت صبحانه ایران بهره مند شوند.

به امید آن که در کنار شما  سهمی هرچند کوچک در ترویج شادی و سلامتی هم وطنان عزیزمان داشته باشیم.

کد خبر : ۴۳۸۶۶۴