خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل در گفتگو با ایلنا:

ساخت راه آهن اردبیل –میانه شتاب می گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۶

راه آهن اردبیل –میانه با پیگیری و تلاش شبانه روزی و در صورت اختصاص بودجه لازم شتاب می گیرد.

ایلنا: راه آهن اردبیل –میانه با پیگیری و تلاش شبانه روزی و در صورت اختصاص بودجه لازم شتاب می‌گیرد.
استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تکمیل این پروژه طولانی شده است تصریح کرد: یکی از خواسته‌های اساسی مردم از دولت تدبیر و امید تکمیل این پروژه در اندک زمان ممکن است که باید به این خواسته که بحق و قانونی مردم است جامه عمل بپوشانیم.
مجید خدابخش اختصاص بودجه لازم به پروژه راه آهن اردبیل - میانه را کلید توسعه این پروژه دانست و گفت: اگر بودجه لازم به این پروژه اختصاص داده شود قطعا ما شرمنده مردم نخواهیم شد در غیر اینصورت باید راه‌های دیگری را برای تکمیل آن تدارک دیده شود.
استاندار اردبیل افزود: فعلا اولین اقدام ما و نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی اخذ ردیف بودجه از دولت و مجلس است و در این مورد هم با نمایندگان مجلس و دولت محترم در حال رایزنی هستیم.
خدابخش سرمایه گذاری بخش خصوصی را در پروژه راه آهن اردبیل –میانه دیگر اقدامات مدنظر اعلام کرد و گفت: تلاش ما در وهله اول اخذ اعتبارات لازم و در مرحله بعدی جذب و جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
خدابخش پیشرفت فیزیکی پروژه را غیر قابل قبول دانست و گفت: پیشرفتی که الان در این پروژه شاهد هستیم قابل قبول نیست البته علت اصلی عدم پیشرفت کار نبود اعتبارات لازم بوده است.
وی با بیان اینکه راه آهن اردبیل –میانه رونق و توسعه استان اردبیل را به دنبال خواهد داشت تصریح کرد: قابلیتهای گردشگری و کشاورزی این استان بی‌نظیر است این قابلیت‌ها باید روز به روز رونق یابد برای رونق قابلیت‌ها نیز لازم است زیرساختهای لازم مهیا شود.
استاندار اردبیل اتصال راه آهن اردبیل - میانه به جمهوری آذربایجان را هم مهم و قابل توجه توصیف کرد و گفت: در صورت اتصال راه آهن اردبیل به جمهوری آذربایجان، شاهد شکوفایی و رونق همه جانبه استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز