خبرگزاری کار ایران

انصاری مطرح کرد؛

صدور مجوز فروش چند قطعه زمین جهت تملک باغ شریعت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۸۷

رئیس شورای شهر اردبیل از صدور مجوز جهت فروش چند قطعه زمین به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تملک باغ شریعت بدون تغییر هرگونه کاربری و صرفا جهت توسعه فضای سبز به شهردار اردبیل خبرداد.

به گزارش ایلنا، جواد انصاری  ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات به تلاشگران این عرصه گفت: شهردار اردبیل جهت تحقق منابع درآمدی از محل فروش املاک و مستغلات  درخواست صدور مجوز برای فروش قطعه زمینهای خیابان عطایی به صورت انتشار آگهی مزایده داشتند که اعضای شورای شهر بشرط خریداری و تملک باغ شریعت بدون حتی یک درصد تغییر کاربری با این لایحه موافقت کردند.

وی همچنین در خصوص انتقاد برخی از  رسانه های از ابگرفتگی های روز های اخیر گفت:خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد بارش و نزول رحمت الهی در اردبیل بودیم که این بارش اردبیل را از کم آبی و جیره بندی آب بمانند دیگر استانها نجات داد. اما منجر به ابگرفتگی در برخی مناطق شهر بویژه در پل نیایش شد. رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه پل نیایش هنوز کاملا تکمیل نشده و در ایام عید بخاطر کاهش ترافیک و تردد اسان در ان منطقه  با مسئولیت خود شهردار بصورت موقت باز شد، تشریح کرد: پل نیایش در عرض ۸ ماه تکمیل شده اما هنوز برخی عملیات عمرانی آن باقی  مانده است و به زودی رسما مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس‌ شورای شهر اردبیل با اشاره به اینکه اعتبار مطالعه برای طرح پل نیایش ۴۰۰ میلیون تومان و نه ۴ میلیارد بوده است؛ گفت: از شهردار اردبیل درخواست داریم با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات و ورود مسافران  و گردشگران به اردبیل نسبت به باز کردن مجدد پل نیایش تا زمان بهره برداری کامل اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز