خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان خبر داد؛

تحقق 80 درصدی برنامه های سال 1402شرکت شهرک صنعتی اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۹۷۵

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی استان اردبیل گفت: ۸۰ درصد برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرک صنعتی با حمایت از حضور ۸۰ واحد تولیدی در نمایشگاه داخلی در ۷ ماه اول سال‌جاری محقق شد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن بیان این خبر اظهار داشت: حمایت مالی از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع است تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری، زمینه‌های شناسایی و توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه در 7 ماهه نخست سال جاری از حضور 80 واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی حمایت مالی شده است، خاطرنشان کرد: با مجموعه حمایت‌های انجام شده، شاهد تحقق 100 درصدی برنامه‌ها نسبت به سال 1401 و تحقق 80 درصدی برنامه‌های سال 1402 تاکنون هستیم.

علایی تصریح کرد: این حمایت‌ها در قالب اجاره غرفه یا بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز امیدواری کرد با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران انجام می‌شود شاهد افزایش تولید و اشتغال در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز