خبرگزاری کار ایران

تور آشناسازی دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در مشگین‌شهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۴۹۹

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از برگزاری تور آشناسازی برای دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی نجارقابل اظهار کرد: اولین تور آشناسازی برای دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: با توجه به حضور دانشجویان خارجی در دانشگاه محقق اردبیلی فرصت خوبی برای برگزاری تورهای اینفو با حضور این دانشجویان از چند کشور خارجی وجود دارد که می‌تواند در معرفی جاذبه‌های استان موثر باشد.

او تاکید کرد: اولین تور آشناسازی برای دانشجویان خارجی در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد و طبق تفاهم با دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری این تورها در سایر مناطق گردشگر پذیر استان نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشگین‌شهر نیز که در این تور همراه دانشجویان خارجی بود، گفت: دانشجویان خارجی دانشگاه محقق اردبیلی در این تور آشناسازی از محوطه باستانی شهر یئری، سایت تاریخی بقعه شیخ حیدر، بازارچه صنایع دستی، سطح شهر و پل معلق مشگین‌شهر بازدید کردند.

ایمانعلی ایمانی اضافه کرد: امیدواریم در راستای همکاری و توسعه دو جانبه با دانشگاه محقق اردبیلی و با برگزاری هدفمند تورهای آشناسازی بتوانیم جاذبه‌های گردشگری شهرستان را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز