خبرگزاری کار ایران

راهیار بنیاد هدایت استان اردبیل خبر داد؛

اعزام ۳۶۰ مبلغ و مبلغه بمناسبت گرامی داشت هفته زن به مناطق مختلف استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۷۲۸

راهیار بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی استان اردبیل از هماهنگی و برنامه ریزی اعزام ۳۶۰ نفر از روحانیون و بانوان مبلغه در سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی با اعلام این خبر گفت: با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و دینی و برپایی جلسات سخنرانی با موضوع گرامیداشت هفته زن و سالگرد ولادت حضرت زهرا(س) و نیز تقارن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد ۱۰۸۰ نفر روز تبلیغ دینی با سخنرانی ۳۶۰ روحانی و مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می‌شود.

راهیار بیناد هدایت استان اردبیل به عناوین مباحث ارائه شده توسط مبلغین در جلسات اعزام هفته زن اشاره کرد و گفت: تبیین و بازخوانی فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، ارائه مطالب محتوایی در خصوص سبک زندگی فاطمی، تبیین الگوی سوم زن مسلمان، شاخصه‌های دینی تربیت فرزندان، جمعیت و فرزندآوری، حجاب و عفاف و نیز گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ضرورت تربیت نسل سلیمانی از موضوعات مهم در جلسات تبلیغی هفته زن است که علاوه بر آن مبلغین به سوالات مخاطبین در خصوص مباحث دینی و اجتماعی نیز پاسخ می‌دهند.

حجت الاسلام قاسمی در خصوص اهداف این برنامه فرهنگی و تبلیغی گفت: در عصر کنونی شناساندن فضائل و خصوصیات حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین راه برای سعادت بانوان و زنان جامعه اسلامی و نجات از هجمه‌های فرهنگی دشمن، رفع بحران هویتی و راهکاری برای یافتن الگوی مناسب زندگی برای این قشر تأثیرگذار جامعه است.

گفتنی است، این اعزام ازتاریخ 9 دی ماه آغاز شده و تا تاریخ 22 دی ماه در مناطق مختلف استان اردبیل ادامه دارد.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز