خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

۶۵۷ نفر ایتام در اردبیل تحت حمایت حامیان خارج از کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۷۶

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامیان ایرانی خارج از کشور با مساعدت های مستمر خود ۶۵۷ نفر از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین استان اردبیل را تحت حمایت خود قرارداده اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسین‌نژاد اظهار کرد: ایرانی‌های ساکن خارج از کشور همواره یاری‌رسان اقشار آسیب‌پذیر و همراه این نهاد در رسیدگی به امور محرومین هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ ایرانی خارج از کشور با ثبت‌ نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از فرزندان خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند، بیان کرد: با کمک‌های این تعداد از حامیان بخش قابل توجهی از نیازهای ضروری این کودکان نیازمند برطرف شده است.

حسین‌نژاد اعلام کرد: این تعداد از حامیان ایرانی خارج از کشور با مساعدت های مستمر خود ۶۵۷ نفر از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین استان اردبیل را تحت حمایت خود قرارداده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: این حامیان نیکوکار در ۱۰ ماهه سال‌جاری بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان تحت کفالت خود مساعدت داشته‌اند.

وی ادامه داد: ۱۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان از این مبلغ به صورت نقدی به حساب ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین واریز شده است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ۵ نفر از این حامیان خارج از کشور در سال‌جاری به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اضافه شده‌اند، افزود: ۱۳۱ نفر از ایتام و فرزند معنوی مورد حمایت، در سال‌جاری زیر چتر حمایتی این تعداد از حامیان خارج از کشور قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز