خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد:

پیشرفت چشمگیر حوزه صنعت استان در دوران انقلاب اسلامی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۶۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی برای کشور و استان ما به ارمغان آورده است که یکی از مهمترین آنها، پیشرفت در حوزه علم و صنعت است.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، آثار و برکات فراوانی در حوزه صنعت استان ایجاد کرده است که توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از نمونه این پیشرفت‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران و قبل از تاسیس استان اردبیل، این استان تنها دارای یک شهرک صنعتی بود که به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون شاهد فعالیت 20 شهرک و ناحیه صنعتی و رشد بیش از 28 برابری اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی هستیم.   

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان، یکی از دغدغه‌های مهم این شرکت است تا با اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف، در جهت کمک به اشتغال آفرینی و توسعه صنعتی استان حرکت کنیم.

علایی تصریح کرد: بیش از 20 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 3000 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اجرا می‌شود که با جذب اعتبارات عمرانی و تکمیل زیرساخت‌ها، تلاش خواهد شد سطح رضایتمندی واحدهای تولیدی افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای پیروزی این انقلاب و امنیت کشور، خون شهیدان فراوانی نثار شده است که ما مدیران باید قدردان این شهیدان باشیم و با خدمت صادقانه به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز